Goedemorgen,
ik heb dit meerdere malen geprobeerd maar hij doet het nog.
Goedemorgen,
ik heb dit meerdere malen geprobeerd maar hij doet het nog.
Als je alle stappen al geprobeerd hebt zou ik eens contact opnemen met Sonos. Hoe oud is je speaker en om welke gaat het?
Niet duidelijk is wat het probleem nu is. Een knipperend groen lampje betekent normaal gesproken dat hij beschikbaar is om toe te voegen aan je systeem. Wat gebeurt er wanneer je deze speaker wilt toevoegen?
Wanneer je de genoemde handelingen hebt uitgevoerd dan kent je systeem de speaker niet meer vanwege de reset, je zult het dus als nieuw moeten toevoegen.
Of knippert hij daarna ook weer onregelmatig, dan inderdaad het advies van
Speaker is 16 mnd oud
Wat wil je daarmee zeggen? Door de handelingen heb je hem gereset en daarmee zal je hem weer moeten toevoegen aan je systeem.
Wat ik daarmee zeggen wil is dat Ronald 22 vraagt hoe oud hij is Era 300
zoals gezegd in mijn eerste bericht meerdere malen geprobeerd en weer toegevoegd aan het systeem.
Maar het is nog steeds niet goed.
Ik denk dat je beter even kunt bellen met Sonos, je geeft iets te weinig informatie om je hier goed te kunnen helpen.
Beste Ronald, in mijn tekst staat snel en onregelmatig knipperend groen lampje ,hoe kan ik het beter uitleggen?
als toevoeging kan ik zeggen dat het gepaard gaat met een geluidje.
ik ben vanmiddag bij de winkel geweest die willen ernaar kijken en eventueel contact opnemen met Sonos.
bedankt voor je informatie
Hij kan natuurlijk ook gewoon stuk zijn...
Er komt nog wel muziek uit…
Maar wat is dan het probleem?
Een beetje duidelijkheid had inderdaad welkom geweest. Maar ach, het is niet meer nodig. Het probleem ligt nu bij de verkoper.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.