Hulp gevraagd bij plaatsing extra One speakers.

  • 6 February 2022
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Na al flinke hulp via dit forum twijfel ik nog over 1 ding. Waar kan ik het beste de extra one speakers plaatsen? Ik heb ze op de foto met nummer 1,2,3 aangegeven. Het liefst wil ik daar stereo geluid of is 1 speaker daar voldoende? 

En zouden jullie de subwoofer op de huidige plek laten staan of naar de voorkant verhuizen?

Alvast heel erg bedankt!

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7

Ik zou ook zeggen in de hoeken naast de openslaande deuren. De tekening geeft daar links een stukje wand aan. Dan zou je op plek 1 nog een One richting keuken kunnen zetten, maar dat is misschien inderdaad wat overdone. 

Reputatie 5
Badge +3

De hele achterwand is van glas, speaker 2 & 3 is een normale wand. Of er tegen over en dan wat verder uit elkaar (lange wand)

Reputatie 7
Badge +3

Is natuurlijk lastig aan te geven. Mijn gevoel geeft aan om er 2 in stereo te plaatsen links en rechts van de openslaande deuren. Gevolg is dat deze dus echt de kamer in gericht worden.

Vervolgens zou ik die in de keuken vergeten. Kan mij niet voorstellen dat d3 toegevoegde waarde heeft.

De sub zou je moeten testen waar het voor je gevoel het beste klinkt. Het lijkt een goede plek.