Beantwoord

hallo ik heb een Toshiba smart tv waar op ik mijn sonos beam set heb aangesloten deze werkt perfect op alles ook netflix . alleen als ik youtube clips bekijkt dan speelt wel de beam maar de 2 one niet ? hoe kan ik dit op lossen ?

  • 25 November 2022
  • 6 reacties
  • 95 Bekeken

Hallo ,ik heb mijn sonos beam set met 2 one op mijn Toshiba smart tv aan gesloten deze werkt perfect samen met de sonos beam set ook op  netflix . Alleen op YouTube als ik video clips bekijk dan doen de 2 sonos one het niet de beam wel . Hoe kan ik dit oplossen??

 

Met vriendelijke groet, 

 

Arnold

icon

Beste antwoord door Erooij 25 November 2022, 15:10

Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

YouTube geeft uitsluitend pcm stereo geluid door. 

Maar boven heb ik exact de tweede sonos set aan gesloten op mijn Philips android tv  en daar op doet de sonos wel goed op YouTube.  Vreemd toch ?

Reputatie 7

@Arnold 1964 Heb je daar de Sonos One’s echt als achterspeakers ingesteld? Dan zouden zie bij stereo-geluid van de TV alleen heel zacht moeten spelen…..

@Arnold 1964 Heb je daar de Sonos One’s echt als achterspeakers ingesteld? Dan zouden zie bij stereo-geluid van de TV alleen heel zacht moeten spelen…..

Ja ze zijn als achter speaker in gesteld en zoals ik zei speelt heel goed behalve op YouTube.  Denk zelf dat het misschien aan het merk tv ligt?? 

Reputatie 7

Dat zou niet zo moeten zijn. Zoals het bij je Toshiba werkt is zoals het zou moeten: stereo TV-geluid doet bijna niets met de achterspeakers. Waarom het bij jou in de slaapkamer dan anders is, weet ik niet.

Ja , ik vind het ook vreemd maar bedankt voor het mee denken. 

Reageer