Beantwoord

Gisteren na app update bleef de app crashen.

  • 20 January 2023
  • 5 reacties
  • 98 Bekeken

Badge

Hoi,

Gisteren hebben onze iphones een automatische update van de app gedaan.

Nu maakt de app geen verbinding meer met het sonos netwerk en als ik die wil verbinden crashed de app. Geprobeerd op 3 verschillende iphones, 2x 8 en 1x 11. In de router gekeken en daar is het sonos netwerk gewoon terug te vinden, met de laptop macbook air lukt het wel.

Iemand een idee?

ALvast bedankt.

 

icon

Beste antwoord door Erooij 20 January 2023, 21:22

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Badge

Jawel, ik krijg internet via 5G daarna een 5G router en prima snelheden tot 300Mb. Ik denk dat ik de boosdoener heb gevonden. De tp link WiFi extender. Die hebben we nodig voor gasten maar die zijn er niet. 
 

Reputatie 5
Badge +3

Sonos werkt toch niet met een 5g verbinding?

 

Badge

Misschien heeft het er mee te maken dat ik in Griekenland ben, met m’n oude Nederlandse systeem? We hebben als internet een 5G verbinding en ik moet zeggen dat elke update problemen geeft. Geen pc hier alleen een laptop en daar geen problemen. Systeem wordt direct gevonden bekabeld en on bekabeld. Ik zie wel dat de laatste update op de Nederlandse telefoon van een maand geleden is. 

Reputatie 7
Badge +3

Nog vreemder is dat de laatste update 1 maand oud is. Deze ging gisteren pas automatisch op alle telefoons?

Zit zelf al geruime tijd op de laatste versie 14.20 en ervaar geen enkel probleem.

Reputatie 7

Vreemd. Op mijn iPhone XR werkt de app gewoon - hij is up to date. Eens vanaf de PC een update van het systeem doen? Apps op de iOS devices verwijderen en opnieuw installeren?