Beantwoord

bevestigingsschroeven Beam (gen 2)

  • 8 December 2022
  • 7 reacties
  • 249 Bekeken

Eerder las ik dit artikel. Ik ben op zoek naar schroefjes voor mijn spiksplinter nieuwe Beam (gen 2). Ik heb een universele ophangbeugel (al in mijn bezit). Wie weet waar ik deze schroefjes kan kopen voor mijn soundbar. Bij Sonos zelf? 

icon

Beste antwoord door Ronald22 28 January 2023, 08:22

Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

De maat van de schroeven staat in het berichtje wat je gedeeld hebt. Of bedoel je iets anders? 

Ik heb exact dezelfde vraag. Ik vind het erg bijzonder dat de schroeven niet meegeleverd worden en dat in de handleiding het type schroef, de diameter, de lengte en de hart op hart afstand niet vermeld worden.

Ik bedoel niet dat Sonos universele schroeven moet bijleveren. Ik zou graag willen weten wat de specificatie is van de schroef. Het is inderdaad jammer dat dit niet in de handleiding staat  van zo’n prijzig apparaat.

Hoi Ronald, nee ik weet nog steeds niet de maat van de schroefjes. Ik heb de maat nog niet zelf gedeeld, maar als jij het weet … wat de maat is, dan hoor ik het graag.

Reputatie 5
Badge +3

Dit zegt iemand van Sonos:

 

Het gaat hier om 1/4" (quarter inch) schroeven.

 

Dit is geen standaard maat in Europa en wordt ook gebruikt voor camerastatieven.

 

Wat ook belangrijk is zou de hoogte(/dikte) van de kop zijn aangezien de mount tegen de muur aan moet.

 

Dit is mogelijk op te lossen met een paar ondiepe gaatjes in de muur op de juiste plekken.

Reputatie 5
Badge +3

Bij de originele beugel van de ARC zit alles er netjes bij. Het zat in een klein doosje wat je misschien snel over het hoofd ziet in de verpakking.

Reputatie 7

Dus Sonos moet schroeven meeleveren voor een universele beugel? Er kunnen toch grote verschillen tussen beugels zijn?

Reageer