Vraag

Sonos niet meer te koppelen met Google home/hub

  • 21 March 2021
  • 1 reactie
  • 469 Bekeken

Beste, 

Ik ben nieuw hier, heb het hele internet afgestruind maar ben redelijk wanhopig op dit moment:sweat_smile:
Gisteren een abonnement op Spotify genomen en dacht vandaag lekker te gaan luisteren via de google hub over de Sonos. De google home app gaf aan dat er geen koppeling meer was met de sonos producten. Deze verwijderd en nu kan ik ze niet meer koppelen. 

De sonos producten staan allemaal goed ingesteld en doen het ook, enkel de koppeling met de google home/nest app werkt niet. 

Ik doorloop de volgende stappen:
- Open de app van google home
- Apparaat toevoegen die werkt met Google
- Ik zoek Sonos
- Zodra ik deze aanklik komt er direct een scherm dat ik de account informatie bij de hand moet hebben
- Klik op doorgaan
- Log dan in met mijn Sonos gegevens
- Dan zegt ie dat ik mijn speakers moet registeren aan mijn sonos account, deze snap ik niet helemaal want de Sonos app werkt gewoon helemaal goed.
- Ik kan dat eigenlijk alleen maar kiezen om de Sonos app te openen en zodra ik daar op klik zegt hij dat ik de Sonos-app moet updaten, dit heb ik gedaan, de nieuwste app Sonos S2 staat op de telefoon.
- Het is de enige optie waar ik op kan klikken, dus als ik dat dan doe opent hij de S2 app van Sonos maar kan ik voor de rest niets…….

Ik heb ook geprobeerd een spraakbesturing van google op de sonos te zetten maar ook dit pakt hij niet…. HELP! Wat kan ik doen. Het liefst zou ik de sonos koppelen aan mijn google home/hub en de sonos als standaard speaker willen instellen. Dit heeft het een aantal maanden geleden wel goed gedaan maar is er spontaan weer mee opgehouden…..

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Vanavond nog maar eens geprobeerd alles in te stellen……. Onverklaarbaar maar ineens is alles super makkelijk te installeren. Niets anders gedaan dan de rest van de dag en ook niets opnieuw opgestart oid. Geen idee waar het aan gelegen kan hebben.