Welke speler voor nieuwe keuken?

• 14 januari 2015
  • 4 reacties
  • 1114 Bekeken

Reputatie 2
Hoi,

we gaan binnen een paar weken beginnen aan het bijbouwen van onze nieuwe "open" keuken. Deze is rechthoekig (6.75m op 3.80m= +/-25m²). Nu kom ik er maar niet uit welke player ik daar moet neerzetten en netjes wegwerken. We willen ook een TV in de keuken dus de sonos moet zowel de audio van de tv als spotify aankunnen. De speaker zou op de korte zijde van de keuken komen (eventueel in een hoek). Onderaan staan de opties die ik heb. Naar welke optie gaat jullie voorkeur?

Optie 1: Play 5 (1x) via line in aan tv
Optie 2: Play 1 (2x) via connect (deze is via line in aan de tv verbonden)
Optie 3: Playbar met beugel onder de tv beugel

Kost is niet zo belangrijk maar misschien wel een puntje om mee te nemen en de knoop door te hakken:
Optie 2 is het duurst en optie 1 het goedkoopste.

Alvast bedankt voor jullie inbreng!

Groeten

4 Reacties

Reputatie 2
Wij hebben nagenoeg eenzelfde keuken ontwerp & afmetingen en hebben Play1. Een PlayBar is wat mij betreft compleet overkill voor een keuken en bovendien helemaal niet esthetisch...
Ik zou kiezen voor jouw optie 2...
Misschien optie 4: Connect:AMP plus twee luidsprekers, als je de verkabeling voor deze makkelijk kan uitvoeren.

Goedkoper dan optie 2 (afhankelijk van welke luidsprekers je kiest), duurder dan 1 (maar goed stereobeeld mogelijk). Bovendien kun je luidsprekers kiesen die wel bij je nieuwe keuken passen.
Reputatie 2
Waarom is 2x een play:1 duurder dan een playbar?

En duurder dan een play:5?

Klopt volgens mij niet

Adviesprijs play:5 399 maar voor 359 vind je ze ook nieuw

Adviesprijs playbar 699 maar vind je ook voor 639

Play:1 199 maar vind je ook voor 179, dus 2 voor 358.-

Dus dan is optie 2 dus goedkoopst, en m.i. Ook de beste optie
Reputatie 2
En, heb je al iets aangeschaft?

Laat ff horen als je een keuze hebt gemaakt en wat het geworden is!

Reageer