Vraag

Welke producten te kiezen?

• 18 mei 2020
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

Hallo Sonos gebruikers,

Ik ben voornemens een Sonos installatie aan te schaffen maar weet niet goed wat te kiezen.

De woonkamer heeft een hoog plafond en is ca 40 M2

Ik ben een muziek én film liefhebber en speel tevens nog graag cd en vinyl.

In eerste instantie dacht ik aan een Playbar met een Play5 maar ik vraag me af of dit voldoende is.

Mijn budget is tot ca €1500,-

Iemand andere adviezen?

Grt, JanTon

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Dat is een goede keuze, maar dan zou ik 2 Play5’s nemen en de Sub.

Dan heb je een knap 5.1 setje voor surround bij films,  en kan je zeker ook genieten van voldoende vermogen voor je muziek.

Dus een Playbar of Beam, Sub en 2 keer een Play 5?

Nog ff sparen dus!

Reputatie 5
Badge +3

De Beam zou iets te zwak kunnen zijn in een grotere ruimte. Eventueel  de Playbase, deze heeft ook wat meer vermogen dan de Beam.

Als je de mogelijkheid hebt zou ik eens ergens gaan luisteren hoe alles klinkt, dan kan je nog beslissen. De Sub zou ik sowieso aanbevelen, dat zal een heel verschil geven in je luister ervaring.

Alvast veel succes met je keuze.

Reputatie 5
Badge +3

Even noteren: de Playbase wordt niet meer gemaakt. Je kunt hem vast nog wel ergens goedkoop krijgen (voordeel), maar loopt mogelijk eerder aan tegen het moment dat hij niet meer zou worden ondersteund (nadeel). Sonos heeft beloofd devices zeker tot vijf jaar na het uit produktie nemen te ondersteunen - hun track record wijst erop dat dat nog wel eens langer zou kunnen zijn.

Reageer