Vraag

Uitval speakers en soundbar

Speakers en soundbar vallen regelmatig uit.

7 Reacties

Heb 4 sonos 1 en een soundbar. Ook kan ik niet meer rechtstreeks via Spotify afspelen.
Mn provider is Ziggo.
Reputatie 4
Badge +2
Graag ontvang ik een diagnose van de Sonos installatie, het liefst aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.
Zie het bevestigings nummer van deze diagnose graag tegemoet.
Nr971031316
Reputatie 4
Badge +2
Je hebt redelijk zware wifi storing.
Er is veel contact verlies met de Ziggo modem, en ook veel data verlies tussen de antennes, mogelijk dat dit data-verlies er ook voor zou zorgen dat het contact vaak verbroken word.
Het is voornamelijk de Keuken (L) waar ik deze problemen op zie, de soundbar en Kamer (stereopaar) heeft prima wifi verbinding.
De rechter Keuken speaker zie ik niet eens verschijnen in de diagnose, dus deze was waarschijnlijk verdwenen toen je de diagnose maakte.
Aangezien de soundbar en kamer een prima verbinding ervaren, heeft het waarschijnlijk te maken, met dat de keuken L & R op of naast iets staan wat de wifi-verbinding zo belemmerd.
Staan je speakers op of naast de koelkast of magnetron? dan zou ik toch aanraden een ander plekje voor ze te vinden.
Het liefst wil je deze koelkast/magnetron ook niet tussen de router en speakers hebben staan, aangezien de wifi verbinding hier doorheen zal proberen te communiceren.
De speakers in de keuken staan niet in de buurt van apparatuur. Of tussen.
Wat zou een optie kunnen zijn?
Reputatie 4
Badge +2
Wil je aanraden ons even te bellen zodat we onderzoek kunnen doen, want de storing is aanwezig.
Kan aan de hand van de aangeboden informatie weinig extra aankaarten.
Vrijdag a.s krijg ik eerst Ziggo. Heb gebeld over het Wifi probleem. Kijken wat voor oplossing zij hebben.
Zal daarna contact met jullie opnemen.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen