sonosspeakers voor buiten

  • 20 August 2017
  • 6 reacties
  • 9445 Bekeken

Badge
Graag zou ik buiten onder mijn overkapping willen genieten van een muziekje uit een paar sonos speakers. Nu moet ik heel armoedig één of twee speakers uit huis halen om dze buiten neer te zetten en weer naar binnen als ikzelf naar binnen ga. Ik weet dat Sonos al enige jaren!! bezig is met het ontwikkelen van een sonos buitenspeaker. Het wordt tijd dat ze eens bij Sonos doorpakken en een buitenspeaker op de markt brengen voor ze te laat zijn.

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Uitspraken over onze toekomstige ontwikkelingen kan ik niet doen, maar is het een optie om een Connect:Amp aan te schaffen en daar buitenspeakers op aan te sluiten? Dan heb je in principe hetzelfde. Eventueel zou je de Play:1 of Play:5 gen2 kunnen overwegen, deze zijn bestendig tegen luchtvochtigheid, maar volledige buiten speakers zijn het niet. Meer informatie over wat voor speakers op een Connect:Amp passen vind je hier.
Badge
Dank voor de reactie, bestendig tegen luchtvochtigheid is voor nu voldoende
Reputatie 5
Badge +3
Heb mijn Play 1 in de badkamer staan waar het extreem vochtig is, werkt prima na 2 jaar
Een play 3 staat buiten onder de overkapping, zomer en winter, werkt ook nog prima zonder weersporen oid.
Gaat dus goed
Badge
Langbeest, dank voor de feedback. Inmiddels heb ik twee 1-tjes besteld. Mede door jou reactive heb ik er vertrouwen in

Begrijp zelf niet helemaal hoe dat nu werkt met een set Sonos buitenspeakers. Heb 1 item besteld (paar) en was van gedachte dat deze hetzelfde werken als de 1 en 5 en playback welke we al in de woning hebben. Ik lijk nu wel te begrijpen dat dat niet zo is en dat de Sonos buitenspeakers bekabeld moeten zijn en dat je dan ook aan AMP dient aan te schaffen? Wie kan mij helpen hoe dit nu precies werkt? Bij voorbaat dank.

Reputatie 7

Je hebt deze gekocht? https://www.sonos.com/nl-nl/shop/outdoor-speaker-pair.html

Daar heb je inderdaad een Amp voor nodig, zoals Sonos zegt: “Versterk deze bedrade speakers met Amp”.

Reageer