Sonos haakse stroomkabels

  • 5 September 2022
  • 8 reacties
  • 153 Bekeken

Badge

Zijn er Sonos haakse stroomkabels te koop van 10 meter? Ik heb namelijk in de muur buisjes laten vrezen die draden op 1 punt in de vloer laten uitkomen. Had een Böse 5.1 systeem. Heb deze vervangen door een Sonos Arc Soundbar en wil voor de achter speaker Sonos One via deze buisjes naar het stopcontact laten uitkomen. Graag tips. 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Badge

https://www.allekabels.nl/voedingskabel/1249/3908637/voedingskabel-c7-haaks.html?gclid=CjwKCAjwvNaYBhA3EiwACgndgp8NEXcRj2bNfQ5UPDDjQnEnAp66mOLqDoIF700CU8qtILyscxBnLBoCcT8QAvD_BwE

Reputatie 7

Hoe krijg je de stekkers door het buisje?

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb dit thuis ook gedaan en heb er nieuwe stekkers aan gezet, en de stopcontacten op een plek achter de bank gemaakt waar je ze niet ziet.

 

Badge

Perfecte oplossing, functioneren de luidsprekers goed?

Reputatie 5
Badge +3

Ja daar merk je geen verschil in, wel even draadhulsjes om de draden doen en goede stekker kopen. 

Badge

Top! Dankjewel 👍

Reputatie 7

Ik heb het juist andersom gedaan: stopcontacten in de wand en extra korte snoertjes naar de Sonossen.

Achteraf had ik de speakers nog iets lager kunnen hangen en waren de stekkers iets minder zichtbaar geweest. De nog zichtbare plug van mijn vorige speakers is inmiddels weggewerkt.

Badge

Ziet er super netjes uit. 👍