Beantwoord

Sonos beam.

• 24 november 2018
  • 1 reactie
  • 200 Bekeken

Beste leden,
Ik heb de sonos beam aangeschaft. Alleen kom ik er nu even niet meer uit. Alles geinstalleerd en werkt prima maar nu wil ik dus via mijn horizonbox (ziggo) de radio zenders beluisteren zonder dat mijn tv aan staat. Nu valt het geluid ook uit.. ik heb een infrarood afstandbediening dus daar kan het niet aan liggen..
Wie kan mij helpen, hoor t graag.

Mvg kelvin
icon

Beste antwoord door Damon77 25 november 2018, 21:10

Aangenomen dat je zowel de beam als de horizonbox op je tv hebt aangesloten, is het natuurlijk niet zo raar dat je tv geen geluid van de horizonbox doorstuurt als je tv uit staat. Waarom zou je überhaupt radiostations via je horizonbox willen afspelen als je gewoon via de SonosApp met TuneIn zo ongeveer alle stations ter wereld kunt vinden en afspelen?
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 3
Badge +1
Aangenomen dat je zowel de beam als de horizonbox op je tv hebt aangesloten, is het natuurlijk niet zo raar dat je tv geen geluid van de horizonbox doorstuurt als je tv uit staat. Waarom zou je überhaupt radiostations via je horizonbox willen afspelen als je gewoon via de SonosApp met TuneIn zo ongeveer alle stations ter wereld kunt vinden en afspelen?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen