Sonos app voor Windows 10 desktop

• 8 februari 2019
  • 11 reacties
  • 28116 Bekeken

Wees gewaarschuwd: de Sonos applicatie voor Windows 10 desktop WERKT NIET. Het wordt niet (meer) door Sonos ondersteund. Dus de website vermeldt achterhaalde informatie.
Smartphone of tablet met iOS of Android zijn noodzakelijk. Heb je dat niet, KOOP DAN GEEN SONSO WANT JE KAN HET NIET INSTALLEREN.

11 Reacties

Badge +1
Hoi Sonosnot,
Ik kan alleen maar schrijven dat de app van Sonos op mijn laptop met windows 10 uitmuntend functioneert en alles naar behoren uitvoert.
O ja en ik ben erg blij met Sonos. Sinds installatie (januari) 492 probleemloze muziekuren.
Met de Sonos app op windows 10 ben ik dik tevreden.
Mijn telefoon gebruik ik om te bellen.🆒
Vriendelijke groet Simon
Ik heb Sonos ondersteuning gebeld en kreeg te horen dat de Windows 10 app niet meer werkt. Dus... Wanneer ik de W10 Sonos app start dan kan ik nieuw systeem vinden, installeren of configureren. Ik heb naast draadloos ook een Sonos One en de Sonos Connect met een ethernetkabel aangesloten, en nog steeds niks... Dus, wat doe ik niet goed? En waarom weet Sonos ondersteuning het antwoord niet?
Dit is wat ik zie op mijn Windows 10 desktop na het starten van de Sonos app:

Ik zie optie om een nieuw systeem te configureren...
Badge +1
Ik gebruik deze app (https://www.sonos.com/nl-nl/controller-app)

Dus hier kan ik alles mee regelen.
Ja, dat snap ik dat jij alles kunt regelen want jij hebt je Sonos apparaten kunnen installeren, en dat laatste lukt mij niet.
Op de website van Windows Central staat uitvoerig hoe Sonos apparaten installeren met Windows 10.

https://www.windowscentral.com/how-set-sonos-system-windows-10

en ik zou onderstaand menu moeten zien:

Maar dat krijg ik dus niet te zien na het opstarten van de Sonos app. En dus is mijn vraag, waarom blijft de Sonos app bij mij hangen op de de voorgaande afbeelding;

Ik zal maandag a.s. nog eens met Sonos Ondersteuning NL bellen, ondanks dat zij gisteren beweerden dat installatie onder Wondows 10 niet mogelijk was...
Recently heeft Sonos the app vereisten aangepast en kan het NIET meer met Windows 10 desktop.

https://en.community.sonos.com/fid-228990/tid-6820508?postid=16311375

Dus, het is over en uit voor Windows gebruikers.
Badge +1
Sorry verkeerd begrepen.
Mijn vriendin heeft alles geïnstalleerd met haar telefoon.
Wens je veel sterkte en hopelijk komt het goed.
Reputatie 7
Badge +2
Het klopt dat je Sonos alleen met een mobiele telefoon of tablet kan installeren.
Daarna kan je de computer software gebruiken om de Sonos te besturen.
Ik heb alle bestelde Sonos artikel geretourneerd.
Heel even heb ik met een geleende Android smartphone gestoeid om e.e.a. in te stellen, maar ik werd doorverwezen naar Amazon of Google Playstore, en werd daar weer verplicht om een account aan te maken. Dank je de koekoek, weer een account.
Badge +1
Jammer dat je de geweldige sound van Sonos opgeeft voor een account.
Veel plezier met je volgende systeem.
Het gaat je goed
Reputatie 4
Badge +3
Wegens Europese regelgeving is het nodig om een account te maken om bepaalde producten te kunnen gebruiken. Hier kunnen we niet omheen.

Voor de duidelijkheid: De Sonos app op Windows en Mac werkt gewoon, je kunt echter bepaalde instellingen en de installatie van een speaker niet meer erop uitvoeren. Dat moet je op een iOS of Android apparaat uitvoeren.

Reageer