Refurbished items

  • 17 August 2021
  • 3 reacties
  • 158 Bekeken

Goedendag.  Is iemand bekend met de refurbish items van sonos en zo ja,  wat zijn uw bevindingen?  :)


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar je krijgt er 2 jaar garantie op en over garantie van Sonos lees ik hier alleen maar uitstekende verhalen. Laat ik het anders zeggen…..als ik een Sonos nodig had en je kunt er al aankomen, dan zou ik zeker een refurbished overwegen. Beide zijn echter niet het geval, ze zijn niet te krijgen, wat weer in het voordeel spreekt over de kwaliteit van Sonos.

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb 1 van mijn One SL's refurbished bij Sonos gekocht. Dat was prima, geen enkel verschil te zien of anderszins te bemerken ten opzichte van de speakers die ik nieuw heb gekocht. Netjes geleverd in een nieuwe verpakking, ik had ook eigenlijk helemaal niet het idee dat het een ‘gebruikt' artikel was. En je hebt ook gewoon de garantie. Dus waarom eigenlijk niet?

Het is wel zaak regelmatig op de site te kijken, want als er eens refurbished exemplaren beschikbaar zijn dan zijn die ook altijd héél snel weer op.

dank jullie wel voor jullie antwoorden. Op naar een geluidsrijke toekomst :)

Jelle