Vraag

Playbase

Zojuist een mail gehad dat de playbase beschikbaar is. Kijk je op de website staat er een slogan "alles klinkt beter met een PLAYBASE" met andere woorden mijn huidige PLAYBAR van nog geen 3 maanden oud is eigenlijk niks.
Verder staat is de SONOS app ook een icoon 'ontdek PLAYBASE' deze optie hoef ik niet te zien, ik snap dat er reclame voor gemaakt word maar ik hoef de optie niet te zien, of is deze optie tijdelijk??

10 Reacties

Badge
Och arme.... :cool:
Badge
Op de PLAYBASE zat ik al een tijdje te wachten... Lijkt mij niet dat je PLAYBAR gelijk helemaal niets meer is. Dit is gewoon een heel ander concept. Ben erg benieuwd... 5 april in huis? :D
Gaat er om dat er in de app ook een optie is die heet "ontdek PLAYBASE" als ik daarop klik krijg je dat je hem alvast kunt bestellen. IK hoef dat niet, ben dik tevreden met de Playbar alleen ik hoef die nutteloze link niet te zien, dat heeft niks met mijn systeem te maken.
Dezelfde design flaw als de Playbar: geen DTS en geen HDMI ingangen. Dwz géén geluid met de meeste blurays en nog een losse HDMI switch of Toslink switch kopen om al mijn apparaten aan te sluiten. Voor een 5.1 set van 2000 Euro is dat echt belachelijk. We hebben in elke kamer van het huis een Sonos staan (zelfs eentje in de tuin) maar géén bij de TV. En zoals het er nu naar uitziet wordt mijn huidige home cinema ook nog niet vervangen.
Reputatie 1
Badge +1
Zoals ik het zie is de Playbase geen opvolger/vervanger van de Playbar, maar een keuze er naast. De Playbar is echt bedoeld om aan de muur te hangen en de Playbase voor als je je TV op een meubel hebt staan, daar kan de Playbase dus onder. De keuze voor geen HDMI en DTS is vanuit Sonos altijd duidelijk gecommuniceerd:
HDMI is niet nodig omdat de TV als hub wordt gezien (DVD, Blu-ray, gameconsoles etc. worden op de TV aangesloten), al het geluid wordt vervolgens via de optische uitgang naar de Playbar/base gestuurd. Aangezien er erg weining TV's op de markt zijn die DTS via optisch uitsturen, en ook alle video streaming services (Netflix etc.) geen DTS gebruiken is dat de reden dat Sonos dat niet ondersteunt. Er zijn Blu-ray spelers die DTS on the Fly omzetten naar DD en ook sommige TV's en consoles kunnen dat.
Dus als ik het goed begrijp, is de playbase geen vervanger voor de huidige playbar
Reputatie 1
Badge +1
Inderdaad
Mijn tv hangt aan de muur en mijn playbar Oo een kastje daaronder. Dus geen plek voor de playbase. Dus dan geen optie?
Reputatie 1
Badge +1
Als je een Playbar hebt en je bent tevreden is er in principe geen reden om voor de Playbase te gaan
Ik heb de playbase nog niet gehoord, maar vind em net als het overige van Sonos veel te duur, hier moeten jullie een wat aan doen want de prijzen van alles loopt de spuigaten uit.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen