Beantwoord

Playbar of de beam?

Ik blijf twijfelen of ik de playbar of de beam zou aanschaffen( in combinatie met sub)
Dit omdat de playbar al enkele jaren oud is
Maar ik toch een goeie punch wil?
Ik heb enkel een one voorde moment.

Graag wat info/tips om mijn keuze te maken.
icon

Beste antwoord door Tim S 3 januari 2019, 10:37

Wil je eigenlijk adviseren een lokale dealer op te zoeken die mogelijk een demo-stand heeft.
Hier kan je een vergelijking van de producten vragen om de 2 te ervaren en een keuze te kunnen maken.

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 4
Badge +2
Wil je eigenlijk adviseren een lokale dealer op te zoeken die mogelijk een demo-stand heeft.
Hier kan je een vergelijking van de producten vragen om de 2 te ervaren en een keuze te kunnen maken.
Langs gaan bij een dealer is zeker een goed idee, want dan hoor je waarschijnlijk meteen het verschil. Ik heb recent o.a. de Playbar aangeschaft. In vergelijking met de Beam heeft de Playbar een beter geluid. Vandaar ook mijn keuze voor de Playbar. De Beam heeft echter meer 'slimme' functies, dus dat kan ook een doorslaggevende factor zijn.

Wil je uitgebreidere hulp bij je keuze dan kan dit artikel helpen bij je keuze: http://numrush.nl/2018/09/25/sonos-beam-vs-playbar-vs-playbase/

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen