Beantwoord

Playbar doek vervangen

• 19 July 2018
  • 4 reacties
  • 767 Bekeken

Is het mogelijk om van de playbar het doek te vervangen. Ik heb momenteel een playbar in bruikleen om te testen of sonos wat voor ons is. mocht ik het wat vinden dan kan ik deze overnemen. Echter heeft een kat een stukje doek beschadigd. Uiteraard een doorn in het oog.

En komt er nog fatsoenlijke ondersteuning voor AirPlay (2)??... als fervent Apple gebruiker is dat meer dan welkom (en niet meer dan normaal voor een speaker in deze prijsklasse naar mijn mening).
icon

Beste antwoord door Frank N 26 July 2018, 11:06

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Airplay ondersteuning is er al alleen niet op de playbar, deze is al heel wat jaartjes oud en de hardware kan de gevraagde prestatie voor Airplay niet aan.
Daarvoor zul je de Beam, Play One of Play5 gen2 moeten aanschaffen.
Reputatie 3
Badge +2
Hoi knutsel,

Is de playbase (nieuwe model dan playbar) niks voor je dan?
Die kan wel airplay2, maar zal ongetwijfeld duurder zijn dan een teeede-hans playbar.
Reputatie 5
Badge +3
Hi Knutselsmurf. We verkopen de doeken niet los, helaas. Wel is er deze site die hoezen verkoopt voor Sonos producten, waaronder de Playbar.

Daarnaast klopt het wat Langbeest zegt. Enkel de Sonos One, Beam, Playbase en Play:5 Gen2 heeft de mogelijkheid voor Airplay 2. Wel is het mogelijk om de Playbar te groeperen met een van de voor genoemde speakers en wanneer die muziek afspelen via Airplay zal de Playbar dit geluid ook afspelen.
Reputatie 1
Badge +1
Kijk ook eens op: https://www.bol.com/nl/p/soundskins-voor-sonos-playbar-luxe-cover-charcoal-black-grafietzwart/9200000094126830/?suggestionType=suggestedsearch&bltgh=o3-uXfYMDhIxdsUw3WpBMQ.1.2.ProductImage