Vraag

Play 5

• 26 november 2015
  • 6 reacties
  • 583 Bekeken

Hallo, ik zou graag een nieuwe play 5 kopen ter uitbreiding van playbar en sub.
Playbar en sub staan in tv ruimte, play 5 zou voor leefruimte zijn.
Kan ik de play 5 laten samenwerken met sub en eventueel met playbar zodat er in het gehele huis goede muziek te beluisteren is?
Thnx

6 Reacties

Badge
Je moet kiezen tussen of de playbar met sub of de p5 met sub. Of je moet de sub iedere keer opnieuw koppelen met een van de twee. Je kan wel de playbar met sub laten spelen en de p5 in de groep erbij gooien zodat ze allemaal in sync spelen. Ik weet niet of je de playbar kan muten zonder de sub te muten.
Reputatie 3
Badge +2
Je kunt de Playbar niet muten zonder de Sub te muten, als deze aan elkaar verbonden zijn functioneren ze als "1" speaker, voor de rest klopt het wat JohnF87 zegt.
Overigens als je de Play:5 Gen2 koopt betwijfel ik of je daar wel een Sub bij nodig hebt 🙂
OK thnx voor de antwoorden, ga eerst even naar de pl5 gen 2 luisteren of ik de sub nodig heb, maar in vind nu dat de playbar met sub geweldig klinkt en zou ook dezelfde bas willen ervaren met de pl5
Nog een vraagje, kan ik de pl 5 muten als de playbar en sub spelen voor bvb een film? Anders staat de pl 5 te spelen in de leefruimte met het geluid aan van de film..
Reputatie 3
Badge +2
Groeperen en de-groeperen kun je on-the-fly doen in de app, overigens als je "Groep opheffen in automatisch afspelen" bij de kamerinstellingen van de Playbar aan hebt staan (staat standaard aan), dan ontkoppelt de Play:5 zich vanzelf. Als je dan weer muziek wilt afspelen groepeer je de Play:5 er weer bij.
Bedankt voor het super antwoord, dit wou ik weten, dit weekend de play 5 maar bestellen 😉

Reageer