Beantwoord

Opdracht "Hey Google Speel radio 1 FM" Antwoord: Het lijkt erop dat de Sonos Beam nu niet beschikbaar is

• 16 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 540 Bekeken

Kan geen radio 1 of andere zenders afspelen, doe de tv aan of ga naar youtube werkt allemaal wel.

GA zegt dan “Het lijkt erop dat de Sonos Beam nu niet beschikbaar is”

Beam al gereset geen effect.

Modem en router en beam uitgezet alles opnieuw opgestart, geen verandering.

In de slaapkamer staat een Google mini daar kan ik zonder problemen Radio 1 enz afspelen.

Wat te doen?

icon

Beste antwoord door Henko 21 oktober 2019, 12:13

►Staat de Beam wel in de Sonos-groep? Anders even verwijderen en als nieuwe speaker toevoegen.
►Brand het microfoon status LEDje wel?(instelbaar via app en op de tiptoets van de box zelf)
Probeer eens Alexa in te stellen als nieuwe service en daarna weer terug naar Google ass.
Ik switch regelmatig tussen Alexa en Google want beiden zijn soms weer beter in het één dan de andere.

Bekijk origineel

2 Reacties

Badge

►Staat de Beam wel in de Sonos-groep? Anders even verwijderen en als nieuwe speaker toevoegen.
►Brand het microfoon status LEDje wel?(instelbaar via app en op de tiptoets van de box zelf)
Probeer eens Alexa in te stellen als nieuwe service en daarna weer terug naar Google ass.
Ik switch regelmatig tussen Alexa en Google want beiden zijn soms weer beter in het één dan de andere.

Dank Henco, de Beam staat wel in de Sonos groep. Gek genoeg deed die het ineens. En ik heb niets veranderd. Heel soms zegt die het zelfde nog wel eens maar probeer ik het dan direct nog eens dan werkt het wel. Dat van Alexa ga ik zeker doen.

Reageer