Beantwoord

Muziekservice gratis

• 27 November 2018
  • 1 reactie
  • 2146 Bekeken

Hallo ik had laatst een play 3 gekocht alleen toe wou ik muziek gaan afspelen alleen moest ik muziekservice uit kiezen en het was allemaal met abonoment en dat had ik niet hebben jullie ook muziekservice zonder abonoment maar wel met alle Nederlands muziek enzo? Ik had al gehoord van Pandora maar die stond er niet bij!
icon

Beste antwoord door Tim S 29 November 2018, 11:30

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2
In principe heeft Sonos de gratis radio in zich zitten, zo zul je vanuit de Bladeren knop Radio van Tunein kunnen kiezen.
Voor veel muziekdiensten zul je inderdaad moeten betalen wil je hun muziek kunnen afspelen.
Ook diensten die vroeger volledig gratis waren, komen nu met betaalde aspecten binnen hun dienst, denk hierbij aan bijvoorbeeld Soundcloud.
Pandora is volgensmij een Amerikaanse muziekdienst en zal binnen de Benelux niet op het Sonos systeem naar voren komen.
Verder ken ik helaas niet alle diensten uit me hoofd, en moet ik je toch verzoeken zelf onderzoek te doen naar welke dienst je wilt gaan gebruiken.
Zie graag de volgende webpagina waar verschillende diensten op beschreven staan.