Vraag

Muziek uit Sonos app afspelen op telefoon

• 18 November 2017
  • 3 reacties
  • 759 Bekeken

Hi all,

Misschien een beetje gekke vraag maar ik vraag me af waarom ik de muziek die ik verzamel in de Sonos app niet ook gewoon op mijn koptelefoon kan afspelen. Ik vind het heel fijn dat ik in een app (die van Sonos dus) al mijn favoriete muziek van alle verschillende muziek apps kan verzamelen. Sterker nog ik open geen andere apps meer en zoek vaak in de Sonos app. Maar laatst zat ik op de fiets en wilde een ding van SoundCloud luisteren wat ik via de Sonos app had gevonden en dat kon ik niet over hoofdtelefoon beluisteren. Ik moest het weer gaan opzoeken op SoundCloud zelf. Eigenlijk heel gek? Ik denk dat het in het belang van Sonos is om mensen binnen de Sonos app te houden? Als het technisch goed mogelijk is om de muziek ook op te telefoon zelf af te spelen waarom dan niet die op optie bieden?

Gr, M

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
Heeft dat niet met licenties te maken? Kan me zo voorstellen dat Sonos licentiekosten betaald voor ieder afspeel device.
Reputatie 5
Badge +2
Leuk voorstel, ik stuur hem door naar de ontwikkelaars. Is wel makkelijk natuurlijk als je Soundcloud gebruikt, Spotify of zelfs naar de radio wil luisteren.
Ik wilde precies dezelfde vraag gaan stellen. Met andere woorden: is het mogelijk om de optie toe te voegen dat muziek, behalve via de verschillende speakers in de verschillende kamers, ook gewoon via de oortjes te beluisteren valt?
Direct via Spotify luisteren is natuurlijk altijd mogelijk, maar alle muziek op mijn computer, op iTunes en op TuneIn blijft buiten Sonos om onbereikbaar voor mijn oortjes.