Kijk eens aan een nieuwe update.

• 3 April 2019
  • 9 reacties
  • 561 Bekeken

Altijd leuk toch

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Nja :8
Reputatie 7
Badge +2
Staat tevens beschreven in het volgende topic. 😉
"Kijk eens aan, een nieuwe update"......
.
Deze inleidende titel lijkt mij wel een geschikte ingang..
Op voorhand, ik heb in de community gezocht naar opmerkingen (downgrade) in deze trant, maar niet gezien. En wellicht heb ik er overheen gekeken en is er een oplossing. Dan verneem ik dat natuurlijk graag.
.
Wat is er namelijk aan de hand. Onlangs werd ik getrakteerd op (weer) een update.
Op zich lovenswaardig, ware het niet dat deze keer de update mij vertelde, dat ik eerst maar es mijn bediening (Samsung TAB-e) moet gaan updaten alvorens het verder zou gaan.....
Echter voor deze, toch redelijk recente tab, met Android 4.4.4, is geen update meer. Op zich niet zo vervelend, want de tab-e/Sonos combinatie fungeerde nog prima. Conclusie zou dan dus zijn dat deze combinatie de voor mij maximaal haalbare functionaliteit is. Dat ik in opvolgende updates niet meer zou kunnen genieten van een slimme toevoeging, neem ik dan voor kennisgeving aan.
.
Maar nu doet zich een nieuw fenomeen voor... Na de melding van de update van de bediening besluit ik om terug te gaan naar een vorige versie waarbij het systeem wel werkt.... Dat blijkt echter niet mogelijk....
(!)Met alleen een tab-e als bedieningsorgaan heb ik dus na de update een niet werkend systeem gekregen(!).
.
De reactie gaat zich laten raden > koop een nieuw tablet of gebruik een telefoon, (iedereen heeft er toch zo'n ding). Maar dat vind ik wel wat kort door de bocht. Bij mij gaat (de) apparatuur zolang mee tot het stuk gaat. Dat ik, derhalve, met 'verouderde' apparatuur werk, laat dat mijn keus zijn. (Ik rij ook in een auto zonder cruisecontrole)
.
Vooralsnog betekend de huidige situatie een nogal resolute sterfhuisconstructie voor mijn sonos.
En, beste Sonosser's, dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Hoi,

En weer een nieuwe update.
Op windows 10 en op mijn telefoon. :D
Versie 10.2
Reputatie 2
Badge +1
Top, en met wat aanpassingen werkt Google Assistent hier ook gewoon...

https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/58851556#58851556
Helemaal waar 🆒

Badge
Top, en met wat aanpassingen werkt Google Assistent hier ook gewoon...

https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/58851556#58851556

Blijkt voor sommigen niet te werken, ik had niks te doen dus dit werkte voor mij:
https://nl.community.sonos.com/installatie-en-gebruik-229100/how-to-activeren-google-assistant-in-nederland-via-android-6769140
Is denk ik veel te overdreven maaar... het werkt.
Reputatie 2
Badge +1
Blijkt voor sommigen niet te werken

Vreemd dat het niet bij iedereen werkt, ik kon de Sonos 10.2 update gewoon via de playstore update in de Sonos app en kreeg ook meteen Google Assistent te zien in de Sonos app na de update. Alleen als ik hem wou activeren gaf hij aan dat hij nog niet voor Nederland beschikbaar was. Ik heb daarna even mijn Sonos account op een adres in de USA gezet en toen was het activeren van Google Assistent geen probleem meer en werkt hij gewoon in het Nederlands en Engels...