keuzes, keuzes en nog eens keuzes..

• 9 januari 2015
  • 2 reacties
  • 1073 Bekeken

Reputatie 2
Hi,

Zoals ik in een eerder bericht schreef wordt binnenkort mijn nieuwe huis opgeleverd.
En heb/had ik een aantal SONOS componenten bedacht waaronder bar, sub, etc..

Echter, de TV zal ook vervangen worden. En des te meer ik lees, des te meer ik ga twijfelen. Waar ik mee zit is wat wijsheid is v.w.b. het merk en de functionaliteit. Maakt het OS van de TV uit hoe de SONOS configuratie performt?

LG werkt met WebOS, Samsung gaat alles uitrusten met Tizen en een aantal kleinere merken zoals Philips, Sony en Sharp omarmen nu Android TV. Vrijwel alles wat nieuw op de markt komt heeft standaard apps voor Netflix, Youtube, Videoland, etc. etc..

Heeft dat nog impact op een eventuele SONOS configuratie?
Of zou het domweg verstandiger zijn om alles van één merk te kopen en voor het multiroom systeem van bijvoorbeeld Samsung te gaan?

Heeft iemand sowieso al ervaring met een hele nieuwe TV met bijvoorbeeld Android TV?

2 Reacties

Reputatie 2
Volgens mij heeft het besturingsysteem van de tv niets te maken met de werking van Sonos.
Ik heb zelf een playbar en 2 play 3's aangesloten op Samsung smart tv en dit werkt allemaal zonder problemen.
Spijtig genoeg nog geen sub maar ik denk dat mijn buren dit ook niet leuk zouden vinden moest ik dit er nog bij zetten. Deze opstelling kan al genoeg geluid opleveren.
Reputatie 2
Hoi Comice en Robke,

ik heb zelf ook een Samsung smart tv en deze werkt prima met Sonos. Ik ben begonnen met een playbar en daarna 2x play 3. Sinds een maand de sub erbij en dat is zeker een goede aanvulling. Ik woon in een appartementencomplex en mijn onderburen groeten mij nog steeds vriendelijk als ik ze tegenkom in de lift... 🙂

Reageer