Vraag

Instellingen Beam

Badge
Nou kan ik dmv de sonos app de instellingen van mijn 2 Play 3’s en m’n 2 One’s wijzigen maar van mijn Beam is niks zichtbaar op de app.Kan ik dus geen instellingen doen/veranderen van de op de app mbt de Beam?

13 Reacties

Reputatie 2
Badge +2
Hi Gajero, als de Beam niet zichtbaar is in de app zou ik denken dat de Beam niet correct is geinstalleerd. Hij zou namelijk net als de andere speakers in de Instellingen onder Instellingen Kamer moeten staan.

Zou je eens een diagnose willen maken? Instructies over hoe je een diagnose maakt staan hier. Vergeet niet om het bevestigingsnummer hier te plaatsen.
Ik heb hetzelfde probleem, de sub en one kan ik wel in de app zien, maar de beam niet. De beam is wel in dezelfde kamer toegevoegd. Hoe kan dit worden opgelost?
Reputatie 2
Badge +2
Ik zou graag net als bij de vorige persoon eerst een diagnose willen zien. Ik kan geen uitspraak doen over een systeem waar ik niks van weet.
De diagnostische gegevens heb ik verzonden, het bevestigingsnummer is: 2063207474
Reputatie 4
Badge +2
DW13 schreef:

De diagnostische gegevens heb ik verzonden, het bevestigingsnummer is: 2063207474

Er is niks om op te lossen, het systeem staat zoals het moet staan.
Je hebt een Beam genaamd woonkamer, en daar hangen 2 Sonos Ones als links en rechts achter aan, met ook de Sub.
Daarnaast heb je een stereopaar One's genaamd Tuin.
ja dat klopt, maar waarom zie ik dan in de app de Beam niet staan en kan ik dus geen instellingen van de beam aanpassen ?
Reputatie 4
Badge +2
Via: Meer > Instellingen > Info over Sonos (onderin) zul je zeker alle apparaten zien.
Tevens kan je vanuit de Instellingen op Instellingen Kamer drukken om de Woonkamer van zijn instellingen aan te passen, waarin je dus de Beam van z'n instellingen voorziet.
Via info zie ik de beam staan maar Bij instellingen kamer zie ik staan: woonkamer (+sub+ls+rs). Beam staat daar dus niet bij. Zijn er geen specifieke instellingen voor de beam te doen dan? Verder bij de kamer instellingen kan ik bijvoorbeeld de sub verwijderen en de surround maar niet de beam.
Reputatie 4
Badge +2
De Beam is de Woonkamer, dus in gedachte moet je denken aan de (woonkamer) Beam + sub + ls + rs.
Zoals je in de screenshot ziet, druk voor de grap de Touch-toetsen van de speaker "uit".
Je zult merken dat de bediening op de Beam het niet meer zal doen, en je de Beam alleen via de Sonos app kan besturen.
Of zet het status lampje "aan", dan zul je zien dat het licht op je Beam aan gaat.
Tevens zal je als het goed is zien dat de Sub en Surround speakers ook qua lampje aan en uit gaan, want de Sub en Surround speakers maken deel uit van je Beam.
Je hebt dus 4 toestellen, wat als 1 kamer-naam worden weergegeven, dus in principe bestuur je alle toestellen via dit instellingen menu.
Maar de Beam is de baas van de sub en surrounds, de Beam is de coordinator die de sub en surround van hun commandos zal voorzien.
Zo zie je ook dat je de Sub en Surround speakers kan verwijderen, waarin je dus deze Sub en de Surround speakers van je (woonkamer) Beam zou afhalen.
Duidelijke uitleg, het klopt!
Badge
De diagnostische gegevens zijn verzonden
Badge
M’n bevestigingnummer vergeten te sturen.....465596794
Reputatie 4
Badge +2
Gajero schreef:

M’n bevestigingnummer vergeten te sturen.....465596794

Denk dat je de zelfde verwarring hebt als Gajero.
Heb je mijn hier boven beschreven reacties gelezen?
De Beam staat er goed bij en kan je van zijn instellingen aanpassen als je de Woonkamer zou selecteren.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen