Heeft de sub toegevoegde waarde

• 30 maart 2015
  • 4 reacties
  • 1476 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,

Ik ben sinds kort de zeer tevreden eigenaar van twee Sonos Play 5's die ik in mijn woonkamer heb staan.

Ik heb ze geconfigureerd als stereo paar en dat geeft een prachtig vol geluid.

Wat ik me afvraag is of een sub hier nog veel aan gaat toevoegen en was benieuwd wat de ervaringen hierover op het forum zijn.

4 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
Welkom op het forum, Barrokok!

Wat ik me afvraag is of een sub hier nog veel aan gaat toevoegen

Dat is subjectief en persoonlijk. Mijn advies: ga luisteren bij een goede hifiwinkel en bepaal voor je zelf wat je ervan vindt. Je kunt de Sub ook bestellen bij Sonos en als hij niet bevalt, stuur je hem terug.
Reputatie 2
Badge +1
Hallo,

Ik ben sinds kort de zeer tevreden eigenaar van twee Sonos Play 5's die ik in mijn woonkamer heb staan.

Ik heb ze geconfigureerd als stereo paar en dat geeft een prachtig vol geluid.

Wat ik me afvraag is of een sub hier nog veel aan gaat toevoegen en was benieuwd wat de ervaringen hierover op het forum zijn.

Hallo Barrokok

Ik ben zelf ook pas eigenaar van een Sonos-systeem maar ik kan je zeggen dat ik het een zeer groot verschil vind , wel of geen sub.
Reputatie 2
Met of zonder sub is m.i. Een enorm verschil.

Echter, met de play5 minder groot dan bij bv een play1.

Heb zelf in 1 kamer 2 play5 met een sub. Als ik van tevoren had geweten dat ik er een SUB bij zou kopen, had ik misschien liever 2 play1 gekocht.

De play5s zonder de SUB vind ik nu, eenmaal gewend aan de SUBs, blikkerig en niet vol. Dat viel me erg op, omdat ik in de kamer ernaast ook een systeem met SUB heb.

Ergo: groot verschil, altijd doen!
Reputatie 2
Dank voor jullie reactie. Dat wordt dus even sparen 🙂

Reageer