Vraag

heb reeds playbar maar iets te weinig bass .....

• 9 January 2016
  • 1 reactie
  • 451 Bekeken

i forgot it was in englisch here!?

i have already a playbar buth i want a little more bass...
maybe somebody has experience with the combination playbar and one play5 speaker placed under the tvset?
i have been thinking either i buy a sub or one play5 speaker?
i should give a extra bass doesn't it?
and with the play5 i can use seperathly in the summer in my garden to play!

misschien heeft iemand ervaring met een combinatie playbar en één play5 centraal onder de tv geplaatst.
zit in twijfel ik een sub bijkoop of één play5.
zou toch ook een bijkomende bass geven aan de playbar?
de play5 kan ik tijdens de zomer ook nog eens gebruiken om buiten in de tuin te laten spelen....

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +2
i forgot it was in englisch here!?

i have already a playbar buth i want a little more bass...
maybe somebody has experience with the combination playbar and one play5 speaker placed under the tvset?
i have been thinking either i buy a sub or one play5 speaker?
i should give a extra bass doesn't it?
and with the play5 i can use seperathly in the summer in my garden to play!

misschien heeft iemand ervaring met een combinatie playbar en één play5 centraal onder de tv geplaatst.
zit in twijfel ik een sub bijkoop of één play5.
zou toch ook een bijkomende bass geven aan de playbar?
de play5 kan ik tijdens de zomer ook nog eens gebruiken om buiten in de tuin te laten spelen....

Heb je in de EQ instellingen van de PLAYBAR de bas al is vergroot? Wat betreft je vraag over een PLAY:5 of SUB, in surround formatie van de PLAYBAR op een wifi frequentie praten van 5GHz, als je dus een speler gaat groeperen, in dit geval dan de PLAY:5, praat hij over 2.4GHz, dit kan er voor zorgen dat er enige happeringen zich voordoen, dit is niet altijd maar het kan voorkomen en in die gevallen kijken wij altijd naar het wifi gedeelte en waar de interferentie vandaan komt. Het is meer een persoonlijke keus, de SUB is er echt voor gemaakt om extra bas te geven aan de spelers dus ook de PLAYBAR. Een extra speler toevoegen kan ook, alleen heb je andere freqenties kwa bas geluid. Maar zoals ik al eerder al zei het is echt een persoonlijke kwestie.