Beantwoord

geluid Sonos

• 26 januari 2020
  • 7 reacties
  • 151 Bekeken

Ik heb mijn afstandsbediening gekoppeld aan de Sonos playbar. Echter als ik de playbar harder zet gaat ook het geluid van mijn tv speakers harder waardoor er een heel lelijk geluid ontstaat. Hoe zorg ik ervoor dat alleen het geluid van mijn playbar harder gaat en niet het geluid van mijn tv meegaat.

icon

Beste antwoord door Tim S 28 januari 2020, 14:31

Klinkt er inderdaad naar dat de interne speakers van de TV aan-staan.

Deze wil je uitzetten, zodat de TV zijn eigen speakers niet reageren op de afstands bediening, en alleen de Sonos het geluid van de TV voor zijn rekening zal nemen.

Bekijk origineel

7 Reacties

Badge +1

Kun je in de instellingen van je tv, ergens bij het geluid, externe box o.i.d. selecteren? Dan zou het verholpen moeten zijn.

Ik heb de tv al ingesteld op een externe box maar dat helpt helaas niet

Badge +1

Welke tv heb je?

Welke tv heb je?

LG web os tv

Badge +1

Dat is vreemd. Ik heb ook een LG. Heb je de externe luidspreker geselecteerd bij geavanceerde instellingen?

Reputatie 7
Badge +2

Klinkt er inderdaad naar dat de interne speakers van de TV aan-staan.

Deze wil je uitzetten, zodat de TV zijn eigen speakers niet reageren op de afstands bediening, en alleen de Sonos het geluid van de TV voor zijn rekening zal nemen.

Hallo Jeffrey 1995, google eens hoe je jouw tv op de zgn “hotelstand” zet. Dit heb ik bij een tv van mij ook eens gedaan. Ik had toen hetzelfde probleem. De hotelstand zit vaak in een verborgen menu die je opent met een knoppencombinatie. Succes ermee, ben benieuwd of het lukt.

Reageer