Beantwoord

Geluid bedienen playbar dmv afstandbediening horizonbox

• 23 januari 2019
  • 3 reacties
  • 882 Bekeken

Hallo,

Is het alleen maar mogelijk om het volume van de playbar, zodra ik tv aan het kijken ben, te regelen via de Sonos app? Mijn tv aanbieder is ziggo en ik heb een horizonbox.
Het zou ideaal zijn het zo in te stellen dat ik het geluid kan bedienen van de playbar dmv de horizonbox afstandsbediening? Zo ja, hoe dit in te stellen?
Bij voorbaat dank!
icon

Beste antwoord door Ron H 24 januari 2019, 08:48

Ga in de app naar:
Instellingen
Instellingen kamer
Play bar
Afstandsbediening
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 2
Badge +2
Ga in de app naar:
Instellingen
Instellingen kamer
Play bar
Afstandsbediening
Dank voor de tip! Stap 1 lukt, er wordt een signaal gedecteerd. Vervolgens 3x duwen op volume + lukt niet, melding dat er geen signaal wordt gedetecteerd. Terwijl ik er voor sta en een wit lampje zie knipperen op de playbar zodra ik op de volumeknop duw. Deze stap 25x herhaald, geen resultaat. Tips?
Reputatie 7
Badge +2
In principe is er dan storing op het infrarood signaal, of het is een signaal waar Sonos gewoon niet mee overweg kan.
Misschien dat je een andere infrarood code kan inleren aan de afstandsbediening om te zien of de Sonos daarna de nieuwe IR code wel kan inleren.
Of desnoods dat er even een andere bediening van een andere TV in huis getest word of deze wel aan de Sonos is in te leren.

Reageer