Vraag

Geen verwante artiesten meer (Spotify)

• 4 September 2017
  • 7 reacties
  • 367 Bekeken

Badge
Is het bekijken van verwante artiesten opgeheven? dit was altijd te vinden als optie bij bladeren op naam van een artiest

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Dit kan op het moment alleen nog maar op de PC, omdat deze functie er inderdaad tijdelijk is uitgehaald. We zijn aan het kijken ernaar, maar op dit moment kunnen we nog niet zeggen of de functie terugkomt en in welke vorm.
Badge
Bedankt Bob nu weet ik in ieder geval hoe het zit. Ik had het hele net doorzocht maar kon er niets over vinden, bestaat er een dergelijke site met informatie over nieuws of wijzigingen op Spotify/Sonos? Ik hoop dat deze functie blijft bestaan ik heb er veel mee ondekt ... en ik weet zeker vele andere gebruikers ook.🆒
Reputatie 5
Badge +2
Op www.sonos.com/support kun je de releasenotes vinden. Maar in een geavanceerd systeem als het onze kan er wel eens iets door glippen. Zeker als het gaat om factoren waar nog naar gekeken wordt. Mocht je iets missen dan ben je natuurlijk altijd welkom met vragen erover.
Wat erg jammer dat deze functie nu niet meer aanwezig is.
Is er een mogelijkheid dat ik een een oudere versie terugzet zodat deze functie weer beschikbaar is?
Erg jammer dat deze veel gebriukte functie niet meer in de app zit...
Een oplossing is een downgrade naar versie 7.3.
Verwijder de android app.
Download van apkmirror.com de versie 7.3 en installeer deze..
https://www.apkmirror.com/apk/sonos-inc/sonos/sonos-7-3-release/sonos-controller-for-android-7-3-android-apk-download/download/
wel toestaan om buiten de app store te installeren...
En hopla de verwante artiesten zijn weer terug..
Wel de update knop negeren in de app...
Reputatie 2
Badge +1
Inderdaad jammer dat deze optie (tijdelijk) weg is waarbij ik zeker hoop dat dit tijdelijk is!
Reputatie 7
Badge +2
Deze optie zit nog in het systeem, alleen zul je dieper moeten graven.
Vanuit Artiesten kun je naar Albums, vanuit Albums naar de nummers, en als je op meer opties van het nummer drukt kun je meer informatie en ook verwante artiesten naar voren toveren.
Wij raden af en ondersteunen ook niet, oudere software, dus raad iedereen af de hierboven beschreven stappen uit te voeren van User593371