Vraag

Geen titels bij zoeken op artiest

• 3 September 2017
  • 7 reacties
  • 599 Bekeken

Hallo allen, als ik zoek op artiest (uit de muziek op mijn iPad) krijg ik alle albumnamen wel zichtbaar (zie bijgaande screenshot) maar niet de titel van het nummer. Kan ik dat ergens wijzigen ??

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Dit kan je niet wijzigen. Wanneer een nummer in een album zit dan moet je op het album tikken om de nummers erin te zien. Losse nummers die niet in een album zitten zullen wel hier verschijnen.
Oké, dan is het dus wellicht een oplossing om de albumnamen te verwijderen in iTunes?:?
Reputatie 5
Badge +2
Eerder om de albums in hun geheel weg te halen in de folderstructuur. Wanneer de nummers los in de muziekfolder zelf staan dan zou je de titels meteen moeten zien.
In de folderstuctuur van iTunes ? Uh, kan dat cq hoe ??
Reputatie 5
Badge +2
Als het windows zou zijn dan zou ik zeggen copy/paste de nummers gewoon vanuit de albums de hoofdfolder van je muziek in. In iTunes zou dat de iTunes media folder zijn. Maar met een iPad heb je minder opties. Denk dat het evengoed zou kunnen, misschien met of zonder de hulp van een Mac, maar de vraag is misschien eerder of het de moeite waard is? Want dit gaat je een hoop tijd kosten en eerlijk gezegd heb je in de metadata ook de albums staan dus je hebt kans dat je die ook moet weghalen. Zowiezo zal ik doorgeven dat je graag meer functionaliteit zou willen zien in de controller app van Sonos, zodat het onder de aandacht van ons product development team. Over toekomstige features kan ik niets zeggen, maar we zijn altijd in beweging qua functionaliteit.
Ik ben nu op de laptop alle albumnamen aan het verwijderen, duurt inderdaad even. Fijn dat jullie suggesties ter harte nemen ??

Ik heb iets gelijkaardigs voor.

Als ik via iTunes een verzamel-CD aankoop of inlaad en de artiesten of nummers daarop zoek via de SONOS-zoekfunctie in de app vindt het systeem die niet, ook al zitten ze wel in de muziekbibliotheek.

In iTunes staat ij “albumartiest” wel “Various artists” maar bij “artiest” staat wel de correcte naam, en toch neemt SONOS dat niet over in zijn bibliotheek en kan er ook niet gezocht worden op de artiestennaam.

Iemand een oplossing of hetzelfde probleem? Groeten