Beantwoord

deezer hifi

  • 30 January 2021
  • 9 reacties
  • 557 Bekeken

Badge +1

goedendag , sinds een paar dagen deezer hifi afgesloten . 

voor mij is het niet duidelijk in de deezer app wat ik nu afspeel ik bedoel is het mp3 of flac . de app van deezer is gewoon het zelfde als voorheen . merk ik verschil of de muziek beter is daar twijfwl ik ook wel aan . heeft iemand hier een uitleg over wat ik zou kunnen doen om wat overzicht te krijgen wat ik afspeel.

groetjes hansie

icon

Beste antwoord door Erooij 30 January 2021, 10:08

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Ik snap de vraag niet helemaal, Deezer Hifi is altijd dit:

With Deezer HiFi, you get High Fidelity sound - that means you get uncompressed music files encoded in FLAC format (16-bit, 1,411 Kbps). Essentially, lossless quality is crystal clear, CD-quality audio.

 

En Sonos ondersteund dat formaat (gelukkig maar).

Reputatie 6
Badge +3

I wel Deezer Hifi abbo dan. Je kunt trouwens in de Sonos app zien wat je speelt:

Hoe kan ik zien of de track die ik stream van hoge (FLAC-)kwaliteit is?
Selecteer Info & Opties en Omschrijving. Hier wordt het formaat van de track vermeld (FLAC of MP3).

Badge +1

Hoi bedankt voor je bericht , maar het is nog niet duidelijk . Info &opties en omschrijving heb ik elders ook gelezen . Maar in de deezer app  van Sonos kan ik daar niets op terugvinden  . Nergens staat er dit is mp3 of dit is flac       Misschien ben ik een leek of niet duidelijk maar je zou toch moeten zien wat ik nu afspeel . Groet hansie

Reputatie 7
Badge +3

Het is even zoek, maar in Sonos kan je op de 3 puntjes achter het nummer wat afspeelt in de afspeellijst klikken, daarna moet je nog eens klikken op meer en dan zoeken naar track formaat. Het zit goed verstopt.

op het grote afspeelvenster gaat het iets sneller. Klikken op de 3 puntjes en zoek naar track formaat. 

Badge +1

Hoi , het is gelukt . Bedankt voor de uitleg wist niet dat dit kon sterker nog had dit nog nooit gezien 👍👍

Reputatie 7
Badge +3

Maar geeft hij nu ook flac aan? 😉 Daar ging het uiteindelijk om. 

Badge +1

Jazeker weer wat geleerd . Volgens ons is het geluid beter dan voorheen . Maar kan ook weer een soort placebo zijn . Wat is jou ervaring hiermee?

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb het standaard deze abbo. Ik vind dat een prima geluid en heb geen behoefte om voor maandelijks een behoorlijk bedrag extra een, voor mij, nauwelijks hoorbaar verschil te hebben. 
ik moet ook zeggen dat ik niet echt ga zitten voor muziek, het is gewoon aanwezig op de achtergrond en daarmee van ruim voldoende kwaliteit. 

Badge +1

Prima hoor bedankt voor de uitleg