Bladeren door nummers

• 20 April 2017
  • 9 reacties
  • 206 Bekeken

Ik heb een nogal lange lijst met nummers. In sommige programma's type je de letter in van het nummer waarmee deze begint om daar direct heen te gaan. Bijvoorbeeld: ik wil Dire Strates, dan type ik de D in en gaat het programma direct naar de D bovenaan. Waarom kan dat niet bij Sonos (Macbook) of is het een instelling?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Nog een vraag. Bij het installeren kreeg ik de vraag waar mijn muziek staat. Ik heb nu de standaard map muziek van mijn Macbook gekozen, maar ik heb ook nog een 5GB aan mixen in Dropbox staan. Hoe voeg ik deze er aan toe?
Vraag 2 is inmiddels opgelost 😃
Top forum hier, echt fijn dat ik gewoon geen antwoord krijg hier. Dank Sonos !!!
Reputatie 5
Badge +2
Excuus, er is wat mis gegaan met de filtering waardoor dit topic niet meegegaan is, ik heb het even getest, als ik zoek in de muziekbiliotheek en begin met een letter krijg ik resultaten te zien. Zou je een screenshot willen maken zodat we een goed zicht hebben hoe het zich bij jou voordoet.
Excuses aanvaard 🙂
Hieronder een enorme waslijst aan nummers. Ik wil direct naar de letter P. Dus ik druk op de P. Maar de lijst blijft gewoon op de B staan. Macbook Air met OSX Sierra.
Hier de afbeelding, kreeg zojuist een rode balk met Unicode.spam oid.
Als ik in deze lijst dus op de P druk, gebeurt er niets.
Reputatie 5
Badge +2
Bevat deze lijst artiestennamen met de letter P? De functie zou moeten werken, anders wil ik je graag adviseren om even telefonisch contact met on op te nemen zodat we even mee kunnen kijken.
Ja deze bevat artiesten met de letter P.
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb je even een PM gestuurd.