Beantwoord

beam

gaat uit als mijn iphone 8 i slaapstand gaat
icon

Beste antwoord door Tim S 12 oktober 2018, 11:56

Excuus voor de late reactie.
Heb je toevallig nog met ons gesproken? mogelijk via telefoon of email?
Zit je nog met de zelfde problemen?
De diagnose laat mij een redelijk mooi netwerk met Sonos zien.

Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
Bedoel je dat dit gebeurt wanneer je muziek streamt vanaf je iPhone naar de Beam? In dat geval zou het logisch zijn. Oplossing is de slaapstand van je iPhone uitzetten. Mocht je het ook met andere muziekbronnen ervaren, dan hoor ik graag wat meer details over wat je precies ervaart.
als ik via de phone radio draai gebeurt het niet, volgens sonos zou ook in de wake stand de muziek van de iphone moeten blijven draaien.....
Reputatie 3
Badge +2
Ja, klopt, in de wake stand wel. Niet in de slaapstand.
wat is het verschil?
Reputatie 3
Badge +2
In de wake stand is ie wakker, en in de sleep stand dan staat ie op een soort van stand-by. In de eerste staat ie in principe gewoon aan, en in de tweede zet ie zichzelf een soort van uit, waardoor de muziek erop niet meer beschikbaar is voor het netwerk.
dus in de wake stand stopt hij naar 5 tot 9 minuten met afspelen
Reputatie 3
Badge +2
Als je IPhone/IPad niet in slaap valt, en je muziek valt wel uit, maak dan graag een diagnose binnen 20 minuten nadat dit zich voordoet, en koppel dit diagnose nummer naar ons terug.
nr.37452117
Reputatie 3
Badge +2
Excuus voor de late reactie.
Heb je toevallig nog met ons gesproken? mogelijk via telefoon of email?
Zit je nog met de zelfde problemen?
De diagnose laat mij een redelijk mooi netwerk met Sonos zien.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen