Beantwoord

app installeren

• 13 August 2019
  • 13 reacties
  • 508 Bekeken

I k heb sonosboxen bij ikea gekocht en wil nu de app installeren maar loop steeds vast op de melding; er is een sonos update beschikbaar maar nog niet verkrijgbaar in de app store..... ik krijg geen optie om de wel beschikbare versie dan wel te installeren?
icon

Beste antwoord door Erooij 13 August 2019, 19:19

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

13 Reacties

Ik kreeg ook idd gisterenavond laat de updatemogelijkheid toen ik de app opnieuw installeerde! Fijn, bedankt voor het meedenken!
Reputatie 7
Badge +2
Is je Android wel op de juiste software versie, dan heeft het mogelijk te maken met de Playstore die de update van gisteren iets later beschikbaar stelde.
Zie ook graag mijn reactie in het volgende topic.
Reputatie 7
Badge +3
Weet niet hoe dit bij Android werkt, maar bij ios wordt de app aan Apple aangeboden, welke hem eer controleert op een aantal zalen en dan na akkoord beschikbaar stelt. Ik kan mij zo voorstellen dat het een tijdje duurt voordat alle servers up to date zijn.
Mogelijk dat e.e.a. elkaar net gekruist heeft.
Ik zag dat in de google store de update beschikbaar was gekomen. Inmiddels werkt het systeem. Vreemd dat Sonos de oude app onbruikbaar maakt voordat ze de nieuwe releasen.
Op de Engelstalige fora heet dit probleem "sonos app needs updating". Maar ik zie geen oplossingen. Het probleem bestaat al minstens sinds 2017.
Android 5 of hoger, dus dat is het probleem niet, ik heb hetzelfde probleem.
Reputatie 7
Badge +3
Ben zelf een iOS gebruiker.
Hier zijn de minimale eisen te vinden:
https://support.sonos.com/s/article/126?language=nl_NL
Wij hebben hier nu hetzelfde probleem. Android 9. Begint frustrerend te worden. Lekker dan. Het opnieuw instellen van een ww leidt bij ons ook tot foute schermen bij sonos
Erooij, ik heb een android foon (samsung 7)
Waarop wil je de app installeren? Android of IOS? Voldoet dit apparaat aan de minimale eisen van Sonos? Bij IOS moet je minimaal versie 10 hebben bijvoorbeeld.
Erooij, ik heb een android foon (samsung 7)
android
Reputatie 7
Badge +3
Waarop wil je de app installeren? Android of IOS? Voldoet dit apparaat aan de minimale eisen van Sonos? Bij IOS moet je minimaal versie 10 hebben bijvoorbeeld.