Beantwoord

App en apparaat uitzetten of uitloggen

Badge
Kan ik het beam apparaat uitzetten/ handmatig
En zodra ik de tv start, start hij dan weer op en met de juiste instellingen?

Kan ik uit de app uitloggen?
icon

Beste antwoord door Tim S 24 december 2018, 10:23

Nee dit is niet mogelijk, je zet Sonos fysiek uit door de stroom te ontkoppelen, maar dan zal deze niet uit zichzelf aan gaan als je de TV aanzet, dan zul je fysiek de Sonos weer op het stroom moeten aansluiten.
Verder staat Sonos dus altijd in "standby" klaar om het geluid te laten horen als je de TV zou aanzetten of een commando via de app zou sturen.
Uitloggen is ook geen optie van het systeem, zolang je op je eigen wifi verbonden bent zul je de de Sonos kunnen besturen.

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 4
Badge +2
Nee dit is niet mogelijk, je zet Sonos fysiek uit door de stroom te ontkoppelen, maar dan zal deze niet uit zichzelf aan gaan als je de TV aanzet, dan zul je fysiek de Sonos weer op het stroom moeten aansluiten.
Verder staat Sonos dus altijd in "standby" klaar om het geluid te laten horen als je de TV zou aanzetten of een commando via de app zou sturen.
Uitloggen is ook geen optie van het systeem, zolang je op je eigen wifi verbonden bent zul je de de Sonos kunnen besturen.
Badge
Merci Tim,
Ik ben nwe gebruiker en binnen twee dagen verkocht/ verslaafd aan Sonos.
Opgedoekt Bose woofer en 14 (melk ) boxjes.
Streaming is super.
Fijne feestdagen
Harry
Reputatie 4
Badge +2
Fijn om te horen, veel plezier van je installatie.
Fijne feestdagen!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen