Beantwoord

Alarm snoozen

• 26 februari 2019
  • 2 reacties
  • 1078 Bekeken

Badge
Ik wil graag mijn Sonos One als wekker gaan gebruiken. Ik heb hem via de app al ingesteld dat hij op bepaalde dagen af gaat en ook een Snooze-tijd ingegeven. Maar als mijn alarm afgaat en ik wil via de Sonos One snoozen dan zet ik dus het hele alarm uit. Is de snooze functie alleen mogelijk via de Sonos app, dus app opstarten en daar dan op snooze drukken? Lijkt mij handiger om gewoon via de Sonos One de snooze functie te bedienen. Want als ik eerst de telefoon moet pakken om te snoozen dan ben ik al klaar wakker en heeft snoozen (voor mij dan) weinig zin meer.
icon

Beste antwoord door Frank N 26 februari 2019, 13:58

Ik geef je helemaal gelijk dat het handiger zou zijn als je de snooze kon activeren op de speaker zelf. Helaas is dit niet mogelijk, enkel in de app. Wel ga ik dit inschieten als feature request in de hoop dat ze het erin kunnen verwerken. Dank je wel voor je feedback.
Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Ik geef je helemaal gelijk dat het handiger zou zijn als je de snooze kon activeren op de speaker zelf. Helaas is dit niet mogelijk, enkel in de app. Wel ga ik dit inschieten als feature request in de hoop dat ze het erin kunnen verwerken. Dank je wel voor je feedback.

Is hier misschien al wat nieuws over te melden? Wij zouden ook graag snoozen vanaf de Play:1

Reageer