Airplay 2

• 31 May 2018
  • 7 reacties
  • 578 Bekeken

Introductie Airplay 2 en werking met Sonos

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Wat is je vraag??
Reputatie 3
Badge +2
Dit soort topics zie ik vaak voorbij komen en moet je eigenlijk niet eens op reageren.
Het is of heel onbeschofte lompe vraagstelling, welke het antwoorden niet waard is.
Of, en ik denk dat meestal aan de hand is:
Mensen denken een zoekterm in te typen en maken per abuis een topic aan.
Reputatie 2
Badge +2
In dit geval maakt TS wel een account aan, om vervolgens daar iets wat misschien een vraag moet voorstellen te plaatsen, maar daar vervolgens niets meer mee doet... Wie weet komt er nog een reactie 😉
Reputatie 7
Badge +2
Voor informatie omtrent airplay, kijk even op de volgende webpagina van Sonos.
Verder proberen we inderdaad altijd iedereen wel te woord te staan, kan wel toegeven dat klanten het ons soms wat moeilijk maken. :8
Reputatie 6
Badge +3
Inderdaad erg lomp als dit als new topic bedoeld is; indien het per abuis een zoekterm is, zal de TS toch zeker wel even reageren om eea recht te zetten hoop ik. Overigens, Airplay valt bij mij in de categorie Bluetooth en is precies waarom ik voor Sonos gekozen heb (omdat het er niet in zit, thank God). Ik zal er dus niet veel (lees geen enkel) gebruik van maken.
Reputatie 7
Badge +2
Het lijkt op bluetooth, maar gaat wel via de wifi verbinding, en is helaas alleen voor Apple producten.
In mijn prive situatie, ik heb zelf een Android, mijn vrouw een IPhone, dus ik zelf zal er waarschijnlijk ook geen gebruik van maken.
Ben zelf ook heel erg gewend aan de Sonos applicatie, voornamelijk op m'n Windows computer, ik gebruik bijvoorbeeld amper de Spotify applicatie, maargoed ieder z'n voorkeur. 🙂
Reputatie 6
Badge +3
Ik was ook wat kort door de bocht zag ik Tim; ik las net de link die je hierboven hebt gepost en de mogelijkheden om bv Netflix & Youtube sound naar het Sonos Ecosystem te sturen, Dat is dan wel weer leuke nieuwe functionaliteit. Ik was me ook niet bewust dat het via wifi liep; ik dacht echt dat airplay een apple versie van bluetooth was en dat roept meteen een allergische reactie bij me op. Niet in lijn met de visie van Sonos dacht ik, maar nu begrijp ik het veel beter.