Advies over aanschaf speakers

  • 20 August 2021
  • 7 reacties
  • 63 Bekeken

Beste Sonosgebruikers,

Ik wil graag advies over het volgende. Ik heb in de woonkamer de playbar, 2 surround en de sub. Ook heb ik de Move voor het gebruik af en toe buiten. Deze staan op de S2app.

In een andere kamer heb ik de Play 5 en weer een andere kamer de connect amp. Deze laatste 2 heb ik in de S1 app staan. Alles werkt op zich goed, maar…..ik mis ontzettend de koppeling tussen S1 en S2, ik wil namelijk graag in het hele huis de zelfde muziek op hetzelfde moment. De kamers zijn allemaal met elkaar verbonden. Wat kan ik doen? Alles terugzetten naar S1 is natuurlijk een optie of is het verstandiger om de play5 en de connect-amp (op enig moment) te vervangen door een generatie2 speaker. En zoja welke speaker zouden jullie dan adviseren. Het zijn kamers waar nu niet bepaald heel kwalitatief geluid behoeft te worden afgespeeld en ik moet natuurlijk ook op de centjes letten. Ik hoor graag jullie advies.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Je hebt je vraag zelf al beantwoord denk ik. Tenzij jevraag is of je moet kiezen voor een Sonos of een Ikea/Sonos speaker. 🥴

bedankt, maar wanneer ik de Play5 en de connect amp wil vervangen voor een goedkopere sonos speaker die ook op de S@ werkt, welke adviseer je dan.

 

s2 bedoelde ik

Reputatie 7
Badge +3

Je geeft aan dat de kwaliteit van geluid niet heel belangrijk is, dus dan blijft er in feite maar 1 over. De One. Uiteraard kan dat de One SL zijn, maar dat hangt er weer vanaf of je spraakbediening wilt. De draagbare lijken mij geen optie omdat ze op een vaste locatie lijken te komen.

Uiteraard kan je ook voor de ikea’s gaan. In geluid maakt het niet heel veel uit. Een persoonlijke keuze dus. 

 

ok dank je

kan die speaker van Ikea ook op de S2?

Reputatie 7
Badge +3

Alles wat je nieuw koopt kan op S2, tenzij je iets uitlopend koopt natuurlijk. 
Hier staat alles. https://support.sonos.com/s/article/4786?language=nl_NL