Aanvulling sonos playbar met sub of 2 play 1s

• 28 december 2014
  • 6 reacties
  • 1516 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,

Ik heb mijn playbar nu ongeveer een half jaar in gebruik en ben er nog steeds tevreden over enkel zou ik hem wat graag uitbreiden voor meer surround gevoel te krijgen.
Wat is volgens jullie de beste investering 2 play 1s of de Sub voor meer bas te hebben.

Alvast bedankt.

6 Reacties

Reputatie 4
Badge +2
Voor het surround gevoel, eerst 2x play 1.
Voor een top surround gevoel ook de SUB.
Ik heb gisteren bij wijze van test mijn play3's als surround geplaatst en zo ingesteld! "The Hobbit" opgezet en wauw,..dat klonk super! Jammer dat ik ze zo niet kan laten staan.
Ik ga nu wel overwegen om nog 2 play1 bij te kopen maar die zouden dan op 2,5m hoogte hangen. Zou dit het zelfde resultaat geven?
Reputatie 4
Badge +2
@eds, ik heb zelf 1 play1 ook op ongeveer 2,5m geplaatst en de ander op 1,5m.
Geen probleem, klinkt allemaal prachtig
Reputatie 2
Ik heb sinds gisteren 2 play'1s gekocht en deze geïnstalleerd in de woonkamer op een statief. Installatie verliep vlot, zoals verwacht van een sonos product. Natuurlijk had ik al een tijdje het nodige onderzoek verricht naar de Playbar die enkel DD 5.1 accepteert.
Mijn TV is een Sony KLD50W829B deze geeft via een zijn optische uitgang de Dolby Digital 5.1 door.
Aangesloten op de TV via HDMI:
- Apple TV: DD5.1 is OK
- Telenet digicorder; ondersteund blijkbaar enkel op zijn optische uitgang Dolby Digital.
- PS3: aangesloten via HDMI. Hier heb ik al alle mogelijke instellingen uitgetest en het lukt enkel om DD5.1 te krijgen via de optische poort van de PS3 die dan is aangesloten op de Playbar. Nu heeft de Playbar maar 1 optische ingang en ben ik dus opzoek naar een optische TOSLINK switch. Heeft iemand hier ervaringen mee?

Maar het DD5.1 is echt super!
Reputatie 4
Badge +2
http://www.kabeldirect.nl/optische-toslink-schakelaar-3-poorts.html

Heb hier prima ervaring mee en kost geen drol
Reputatie 2
http://www.kabeldirect.nl/optische-toslink-schakelaar-3-poorts.html

Heb hier prima ervaring mee en kost geen drol

Yep ,hier ook
Satbox
Blu-ray
Ps3