Nieuw bij Sonos

Ga je met Sonos beginnen? Hier vind je hulp en advies.

Populaire onderwerpen:

Sonos 101 - Waar te beginnen

Nieuw bij Sonos? Hier zijn wat snelle stappen om je vat op weg te helpen Stap 1: De installatie beginnen Allereerst, laten we de spelers installeren. Deze FAQ heeft alle stappen. Vooral de video hi...

Muziek in twee kamers
Vraag

Ik heb reeds een bridge aangesloten. Nu wil ik met een connect bekomen dat Spotify (met abonnement) zowel speelt in de huiskamer (wat lukt zonder Sonos) via een mijn huisinstallatie , als in een muzi...

Woonkamer en open keuken
Vraag

Graag zou ik willen weten hoe ik het beste alles op elkaar af kan (laten) stemmen? Wij hebben een grote woonkamer (7,50 x 6,00 x 3,00 mtr) en open keuken (3,47 x 3,27 x 3,00 mtr) maar wil toch deze ku...

Goede configuratie voor muziek en tv
Beantwoord

Hoi allen, Ik ben een nieuwe Sonos-gebruiker en startte gisteren met een playbar op mijn tv. Die valt alvast mee. Er zit genoeg bas achter om geen sub woofer nodig te hebben voor de kleine ruimte waa...

wat bedoelt US versie?

Hallo, ik wil mijn vriend en Sonos one voor zijn verjaardag kopen. En ik vind gewoon de Sonos player maar ok en optie als US versie - die is iets goed koper. https://www.eglobalcentral.nl/sonos-one-s...

Sonos one (2x) en sonos play 5 in 1 kamer
Beantwoord

Hallo, zojuist een sonos play 5 gekocht als uitbreiding op 2 sonos one speakers. Is dit eigenlijk wel een slimme combinatie bedacht ik me later )... De play 5 wil ik hebben mede vanwege de audio ingan...

Blu-ray/cdspeler in combinatie met Bar/Sub en Play1
Vraag

Heb gelezen dat ik mijn blu-ray/cd speler alleen kan gebruiken als mijn tv aan staat. Tenzij ik een connect zou aanschaffen. Tevens lees ik dat een connect alleen versterkte apparaten kan afspelen. D...

Aankoopadvies gezocht
Vraag

Beste allen, Ik ben al een tijdje aan het inlezen, maar ik ben toch erg aan het twijfelen of ik het goed begrijp allemaal. Ik heb nu in mijn woonkamer (+/- 26m2) een ouderwetse set staan met recei...

Aankoop play 5
Beantwoord

Ik heb gisteren een play 5 besteld maar na het lezen van alle wifiproblemen begin ik eraan te twijfelen of ik er wel goed aan heb gedaan. Is mijn schrik terecht?

Nieuwe Sonos set ! Stereo of surround speakers?
Beantwoord

Hoi allemaal, Ik heb gelezen dat een normale Sonos opstelling bestaat uit een: playbar-sub en 2 speakers (zoals de play 1) Dan staan de speakers achter je opgesteld als een surround speaker, en funge...

Nieuwe gebruiker met paar beginners issues
Vraag

Hoi allemaal, Ben een nieuwe sonos gebruiker (playbar, sub, 2x play one), maar heb toch nog paar vragen omtrend het gebruik en instellen. * ik heb alles geinstalleerd en de 2 play 1 als surround in...

playbar
Beantwoord

Hey ff een vraagje. ik heb laatst muziek gespeeld met de playbar. Nu komen mijn ouders op de kindjes passen. kunnen zij de playbar naar de tv geluid zetten zonder de app

Deezer stembediening
Vraag

Zal het mogelijk zijn om in de toekomst via Sonos One een nummer op te vragen via Deezer met stembediening (Alexa)

Cinema effects
Vraag

Playbar of playbase? Plus en minpunten? Ik zie niet onmiddelijk het verschil... #shoot

de boel omgooien
Vraag

Ik heb al een tijdje een aantal play 5 in huis, die ik op het gewone wifi kanaal heb aangesloten, en dmv van connect had ik mijn stereo daaar ook op werken. ik heb nu dankzij de btw deals, mijn collec...

invloed geluid iphone
Vraag

Ik bedien het geluid van de sonos met mijn iphone, maar het vervelende is dat het geluid van mijn iphone gekoppeld wordt aan hoe hard of zacht ik de sonos zet. gevolg is dat ik de geluiden van mijn ip...

schakelen op 1 controller met 2 locaties
Vraag

Op 2 verschillende lokaties (werk en thuis) heb ik een sonos speaker in een wifi netwerk geïnstalleerd staan. Hoe schakel ik mijn controller om? Nu kan de controller (Sonos app op android telefoon) he...

Beginners set up
Vraag

Hallo, Voor mijn verjaardag wil ik graag de start maken richting een Sonos set up. Vanuit mijn vrouw de vraag wat een goede manier is om te starten. Heb je bijvoorbeeld aan één Sonos Play:1 genoeg o...

alexa echo dot 2
Vraag

ik ben het nadenken om alexa aanteschaven maar ik zou eerste graag weten dat dit met mijn sonos systeem kan samen weken dit zou heel aandig zijn ik heb gelezen dat het mogelijk zou zijn met de conect...

controller van imac werkt, van iphone 6 niet?
Vraag

hi, I just bought a One, my first Sonos. I tried to set up the system with my iPhone 6, but it did not work. I have downloaded the controller on my iMac and that worked. however, if I want to control...

nieuwe wifi en kan nu niets meer

Ik heb nieuwe wifi en moest mijn dit op de sono app installeren. heb volgens mij iets niet goed gedaan. toen gekozen voor opnieuw installeren. Moest op de playbar knopjes ingedrukt houden en nu kan ik...

Verbinding draadloos netwerk SONOS ONE
Vraag

Vandaag sonos one aangeschaft. Bij installeren leek alles goed te gaan, SONOS netwerk verscheen in WiFi-netwerk en heb controller daar mee laten verbinden. Maar toch geeft de app aan dat de SONOS & co...

krijg geen muziek van mengpaneel via sonos connect door sonos boxen

heb zojuist 2 play1 en 2 play3 geinstaleerd met sonos boost en sonos connect in restaurant bij vriend alles werkt perfect via smartphone met spotify maar heb ook een mengpaneel staan met dubbele cd sp...

Optie inbouwen om een achtergrond scherm in te stellen met een kleur of eigen afbeelding
Vraag

Hi Sonos, Ik ben happy met de functies van het systeem maar zit tegen een lelijke witte achtergrond aan te kijken. Willen jullie een optie inbouwen om een achtergrond scherm in te stellen met een kleu...

Sonos / Alexa / Echo / Spotify

Hi iedereen, Enkele weken geleden een Sonos one gekocht om met Alexa te kunnen bedienen. Vorige week nog 2 Amazon echo devices gekocht (Alexa werkt beter voorlopig op deze dan op Sonos). Echter lig...

Badges

• Badge
    Hooningkorf heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    robwilcke heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    Daaf heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    Baizimos1981 heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    Tony Coonen heeft de badge Meet & greet verdiend.
Alle badges weergeven

Meeste likes

Wat gebeurt er?

3,103
Topics
12,722
Reacties
158,272
Leden