Favoriete muziek voor de feestdagen?

  • 15 December 2023
  • 0 reacties
  • 111 Bekeken
Favoriete muziek voor de feestdagen?
Badge

Hoi allemaal!

Hebben jullie de veranderingen in de groepsnaam en sfeer opgemerkt? Het voelde een beetje saai, dus dachten we, "Waarom niet iets nieuws proberen?" We verbreden de horizon van deze groep en injecteren wat frisse energie erin.

Om te beginnen, heeft de afspeellijst die we met Deezer hebben gemaakt me geïnspireerd, en ik dacht, waarom niet doorgaan? Heb jij een afspeellijst die jouw feestelijke seizoenslied is, of ben je op zoek naar nieuwe nummers? Persoonlijk is Spotify's "Radio" voor mij een gok als ik een specifieke stemming zoek. Sommige mensen hebben Deezer's "Flow" als alternatief voorgesteld, maar ik heb het nog niet geprobeerd om te zien of het goede suggesties voor kerstmuziek doet.

Sommigen van jullie hebben misschien de afspeellijst gezien die we hebben gemaakt met de Duitse en Engelse community-gebruikers samen met Deezer. Ik denk dat het een geweldig startpunt is voor een afspeellijst, om de ultieme afspeellijst voor de feestdagen te maken.

Maar hé, wie kan ons beter inspireren dan jullie allemaal! Jullie hebben waarschijnlijk speciale nummers met geweldige herinneringen of die verschillen van wat we elk jaar constant op de radio horen.

Dus, laat van je horen, mensen! Iemand suggesties die op ieders kerstmuziek-radar zouden moeten staan?

Drop jullie aanbevelingen hieronder! 🎶


0 reacties

Geen reactie

Reageer