Beantwoord

YouTube Music ondersteuning?

  • 21 November 2018
  • 3 reacties
  • 678 Bekeken

Badge
Wanneer komt YouTube Music ondersteuning voor Sonos naar Nederland?

Dus geen YouTube, en geen Google Play Music, maar music.youtube.com.
icon

Beste antwoord door Tim S 29 November 2018, 10:10

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Als Sonos dit zou implementeren binnen het systeem dan zullen we hier via de email-nieuwsbrief en mogelijk ook via dit forum een officiele melding van doen.
Voor mij was het 't gemakkelijkst om via mijn TV het YouTube kanaal op te zoeken en via de optie "Music" de nummers of items af te spelen. Omdat mijn Soundbar is aangesloten op deze TV is er dus een link die het mogelijk maakt om deze "Entrance" te gebruiken voor het afspelen van deze "stream" op al je SonoS devices.
Weet wel dat er reclame stukken inzitten die je met een abonnement kunt voorkomen.

Maar goed..... het kan dus en Spotify is ook niet gratis, toch?
Reputatie 7
Badge +2
Voor mij was het 't gemakkelijkst om via mijn TV het YouTube kanaal op te zoeken en via de optie "Music" de nummers of items af te spelen. Omdat mijn Soundbar is aangesloten op deze TV is er dus een link die het mogelijk maakt om deze "Entrance" te gebruiken voor het afspelen van deze "stream" op al je SonoS devices.
Weet wel dat er reclame stukken inzitten die je met een abonnement kunt voorkomen.

Maar goed..... het kan dus en Spotify is ook niet gratis, toch?

Weet wel dat als je een soundbar hebt, en hier surround speakers aan hebt hangen, deze surround speakers waarschijnlijk weinig zullen laten horen, de TV geeft hoogst waarschijnlijk via de Youtube App op de TV een stereo signaal, niet een Dolby Digital 5.1.