youtube music

  • 3 July 2020
  • 5 reacties
  • 731 Bekeken

Ik gebruik Google play op Sonos .

Google play is gratis !

Google play verdwijnt binnen een paar maanden en uw muziek verzameling  wordtovergedragen aan YouTube music .

Nu heb ik YouTube music al op mijn Sonos staan maar kan dat niet afspelen omdat ik geen you tube music premium heb !!

Ja dank u Sonos en Google voor de overeenkomst !

Spotify is toch ook al afspeelbaar zonder premium abbo !

Kan dat dan ook niet voor YouTube music ?

Grt.

Robbekop


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7

Ik kan me je teleurstelling voorstellen, al vind ik hem wat agressief verwoord. Bovendien vraag ik me af of je terecht de schuld deels bij Sonos legt. Googlestopt met Google Music Free en kiest ervoor alleen Youtube Premium via Sonos weer te geven (net als Spotify tot voor kort enkel premium via Sonos werkte). Sonos stelt een koppeling beschikbaar aan iedereen die muziek wil weergeven - de keuze (betaald of onbetaald) ligt bij de muziekdienst. Heb je ook bij Google geklaagd?

Ga ik doen .

Effe uitzoeken waar bij Google 👍

Thanks voor de reactie

Reputatie 7
Badge +3

Neem gewoon een goede betaalde dienst en er gaat een wereld voor je open. Voor een in verhouding ongekend lage prijs kan je alles spelen wat je hartje begeert. Toen ik op Sonos overstapte heb ik direct een betaald abonnement op Deezer genomen bij mijn tmobile abonnement. 
In mijn jeugd gaf ik heel wat meer uit aan lp’s ☺️

Badge

Neem gewoon een goede betaalde dienst en er gaat een wereld voor je open. Voor een in verhouding ongekend lage prijs kan je alles spelen wat je hartje begeert. Toen ik op Sonos overstapte heb ik direct een betaald abonnement op Deezer genomen bij mijn tmobile abonnement. 
In mijn jeugd gaf ik heel wat meer uit aan lp’s ☺️

In mijn jeugd gaf ik heel wat meer uit aan lp’s ☺️

Plus +

Sinds kort kan Youtube Music ook met een gratis account casten naar Google's Chromecast. Hopelijk zetten ze deze ontwikkeling door naar andere devices zoals SONOS.

https://arstechnica.com/gadgets/2020/10/youtube-music-opens-up-google-cast-support-for-everyone