Vraag

Weergave Spotify zoekresultaten

  • 24 February 2018
  • 2 reacties
  • 356 Bekeken

Als ik op een artiest zoek binnen de/een Sonos-app (IOS of MacOS) binnen Spotify dan gaf de app voorheen keurig een lijstje van alle albums (vaak ik release-volgorde), daaronder verzamel-albums, compilaties en singles. Sinds enige dagen wordt alles door elkaar weergegeven. Vaak obscure 'Alle 13 goed' -albums waar wellicht een nummer van die artiest op staat bovenaan en moet je gewoon zoeken en scrollen naar het album wat je zoekt. Heel vervelend en onoverzichtelijk. Meer mensen last van? Is het een Sonos of Spotify-issue?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Ja hier zelfde probleem. Heel vervelend. Kan helemaal geen albums meer vinden alleen hele slechte verzamelalbums. Stream nu via spotify naar Sonos ipv andersom.
Ik erger mezelf hier ook aan. Erg vervelend. De originele studio en/of live albums van alle artiesten en bands zijn bijna niet meer te vinden tussen alle obscure verzamelalbums.Ik hoop dat dit weer snel wordt teruggedraaid. Streamen via Spotify gaat nu beter dan met Sonos. Albums zijn via Spotify veel makkelijker te vinden.