Vraag

Waarom kan ik Apple music niet toevoegen aan Sonos?

  • 12 November 2021
  • 6 reacties
  • 205 Bekeken

Badge +1

Ik had de service Apple music verwijderd uit m'n Sonos account om weer opnieuw toe te voegen. Maar dat lukt niet. Ik volg de stappen en op gegeven moment klik ik op “Ik heb al een account”maar daarna krijg ik een wit scherm en gebeurt er niets


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Ben niet zeker maar misschien werkt het zoals bij het aanmelden van de Spotify service in Sonos. Je moet eerst zorgen dat je ingelogd bent op Spotify met de account die je wilt toevoegen en vervolgens pas de service toevoegen. Sonos neemt die gegevens dan over; misschien moet het ook zo bij Apple Music.

Badge +1

Zo werkte het de vorige keer: Toen klikte ik op “Ik heb al een account” waarna een inlogpagina verscheen waarop ik inlogde en dat was alles….nu verschijnt er geen inlogpagina maar een wit scherm

Reputatie 4
Badge +1

Hey @GerardBerkers 

 

Ik ben zeer benieuwd welke telefoon je hier voor gebruikt?

Heb je toevallig ook geprobeerd dit vanaf een andere tablet of via de computer te doen?

Badge +1

Vanaf allerlei apparaten maar het lag aan m'n WIFI. Inmiddels werkt het. Thanks anyway

Badge +1

Overigens, via de computer kan het niet, dan wordt je verwezen naar ‘een Android toestel of Iphone’

Reputatie 4
Badge +1

@GerardBerkers 

 

Dank je wel voor de terugkoppeling! 

Goed om te horen dat het is opgelost.