Vraag

Volgende in wachtrij

  • 17 July 2021
  • 4 reacties
  • 91 Bekeken

Badge +1

Mijn sonos systeem heeft er vaak last van dat als ik een nummer als volgende in de wachtrij plaats voor afspelen hij deze gewoon overslaat, is dit een bekend probleem? En wat kan ik hier aan doen? (Speel via Spotify) 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hey @Bacardikees  Goedemorgen.

 

Raar, dit heb ik zelf nog niet voorbij zien komen.

Hoe speel jij je Spotify af, vanuit de Sonos app of direct vanuit Spotify zelf?

 

Badge +1

Vanaf de Sonos app, dit probleem is een aantal updates geleden boven gekomen maar lijkt steeds erger te worden. Als ik meerdere songs als volgende zet slaat hij meestal de eerst volgende over als ik deze aanklik speelt hij wel gewoon af heb al de router en modem gereset en alle stekkers van de Sonos apparatuur verwijdert en weer opnieuw aangesloten, heb ook mijn Spotify  opnieuw gekoppeld evenals het netwerk opnieuw gekoppeld. Heb eigenlijk altijd een ethernet kabel in de ARC zitten heb deze kabel ook vervangen maar het probleem blijft  probleem is ook aanwezig zonder Sonos net moet wel zeggen heb dit probleem alleen met Spotify met Youtube Music en via de Nas gaat het wel goed.

Reputatie 4
Badge +1

Hey @Bacardikees 

 

In dit geval wil ik even aan je vragen om telefonisch contact met ons op te nemen.

Graag voordat je telefonisch contact met ons opneemt graag wat muziek afspelen via de Sonos app en Spotify.

Graag daarna een diagnose inzenden en contact opnemen zodat we de diagnose kunnen bekijken of we kunnen zien dat er wat aan de hand is.

Badge +1

Dat zal ik dan later in de week doen, heb wel alvast een diagnose gemaakt nadat hij een nummer heeft overgeslagen misschien kan je daar al wat uithalen Het bevestigingsnummer is: 448103513.