Beantwoord

Verbindingsproblemen sonos

  • 28 December 2018
  • 3 reacties
  • 417 Bekeken

Beste sonos,

Ik heb nu ongeveer een maand sonos. Sinds een week of 2 heb ik veel last van verbindingsproblemen met het systeem. Spotify hapert, slaat nummers over en stopt soms gewoon uit het niets. Groepen maken lukt soms niet en sommige speakers in groepen doen het niet. Internetproblemen? Mijn wifi snelheid zit op een goede dag op ~70 download en ~30 up(2.4ghz) en het lijkt wel alsof sonos mijn download snelheden zeer verlaagt(soms tot wel onder de 1mbps bij gebruik sonos). ik heb een diagnose gestuurd: 2003032428

Mijn systeem bestaat uit :
Play 3
sub
4x play 1 -> 2 hiervan staan boven
icon

Beste antwoord door Tim S 31 December 2018, 09:41

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Wifi ziet er erg slecht uit op het Sonos-Net kanaal 6 waar je Sonos nu op staat.
Zou graag nog een diagnose willen ontvangen terwijl Sonos zo'n 10 minuten muziek staat te spelen op kanaal 1, en nogmaals maar dan terwijl Sonos op kanaal 11 staat.
Zie deze 2 diagnose nummers graag tegemoet.
Sonos-Net kan je aanpassen vanuit de Geavanceerde Instellingen waar je ook de diagnose zou verzenden.
channel 1: 236783046
channel 11: 1388587794
Reputatie 7
Badge +2
Kanaal 1 & 11 zien er beide stukken beter uit in vergelijking met kanaal 6.
Heb je toevallig nog problemen ervaren?
Als je toch nog problemen meemaakt, maak dan graag nog zo'n diagnose aan, binnen 20 minuten nadat je problemen hebt.
Verwoord dit nummer graag, en beschrijf ook graag op welke kamer/groep je het probleem ervaarde.