Beantwoord

Verbinding met spotify werkt niet meer

  • 16 December 2018
  • 4 reacties
  • 908 Bekeken

Vandaag wachtwoord van Spotify gewijzigd. Daarna werkt op Sonos de Spotify verbinding niet meer. Wachtwoord terug gezet naar de oude versie, maar ook dat helpt niet. Bij menu muziekservices account opnieuw autoriseren krijg ik niet de mogelijkheid om opnieuw Spotify wachtwoord in te vullen. Idem als ik Spotify verwijder uit Sonos en opnieuw ga installeren. Ik krijg geen inlogscherm bij Spotify.
icon

Beste antwoord door Tim S 17 December 2018, 17:41

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Badge
Ik heb iets soortgelijks gehad, maar dan met 2 spotify accounts (een premium, een gratis) : De sonos app stelde de gratis account voor bij aanmelden onder muziekservices, maar dan krijg je de melding dat alleen de premium versie ondersteunt wordt. Volgens mij heb ik op de telefoon uitgelogd uit m'n spotify account, toen weer muziekservice "spotify" aangemeld en toen een log in scherm gekregen in de Sonos app waar ik juiste account/wachtwoord heb ingevuld. Daarmee was het opgelost.
Reputatie 7
Badge +2
Gratis account zal inderdaad niet op Sonos werken.
Verder kijkt de Sonos app naar de Spotify app voor de inlog gegevens, dus zorg er voor dat je op het juiste betaalde account zit in de Spotify app, voordat je de Spotify aan Sonos gaat toevoegen.
Mijn probleem is verdwenen, gelukkig. Dank voor de reacties, enne, natuurlijk had ik een premium account.
Reputatie 7
Badge +2
Goed om te horen!
Je zegt natuurlijk, maar je wilt niet weten hoeveel mensen wij spreken waarbij de betaling niet gedaan is, of een KPN abonnement verlopen is en KPN dus niet meer zou betalen, of een 2e gratis account is toegevoegd en niet het 1e account waar wel premium is. 😉