Beantwoord

Verbinding met spotify verbroken

  • 29 October 2018
  • 14 reacties
  • 1924 Bekeken

Ik heb dit probleem al opgezocht op deze site, en de tips uitgeprobeerd, maar nog niet gelukt.
De app geeft aan dat de verbinding met spotify verbroken is. Als ik iets van de tips probeer, kan ik daarna 1-2 liedjes afspelen en dan stopt het er weer mee....
icon

Beste antwoord door Tim S 31 October 2018, 16:12

Bekijk origineel

14 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Graag ontvang ik een diagnose van de Sonos installatie, het liefst aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.
Zie het bevestiging's nummer van deze diagnose graag tegemoet.
Dit geeft ons inzage in de werking van je Sonos systeem en/of controllers, waarin we hoogst waarschijnlijk een oorzaak van het probleem kunnen terug vinden.
Heb het zelfde probleem, diagnose nummer 1273875912
Reputatie 5
Badge +3
Hi Kobusk, ik zie een paar problemen in je systeem naar voren komen die waarschijnlijk verholpen zouden zijn als je de Playbase met je router met een netwerkkabel zou verbinden. Het lijkt erop dat deze twee apparaten dicht bij elkaar staan. Is het mogelijk om dat te doen?

Anders kan je het beste even bellen en je diagnose nummer doorgeven aan de telefoon.
Ons telefoonnummer en openingstijden staan hier.

Goedeavond,

Kan ….. niet afspelen. Verbinding met spotify verbroken.

Alles is bedraad aangesloten, standalone werkt spotify wel via sonos niet. Radio werkt wel op sonos.

Wat kan ik doen om het op te lossen?

2125868183 diagnose toegestuurd. Kan al weken geen spotify afspelen in huis. 

Groeten,

 

BKO

947673660
 

verbinding spotify verbroken

Reputatie 7
Badge +2

947673660
 

verbinding spotify verbroken

Zie graag nog een nieuwe diagnose tegemoet, maar dan aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet, ook met kleine uitleg op welke kamer/groep je het probleem ervaarde.

Svp diagnose 1396140458 checken. Afspelen vanaf locale mediaserver en telefoon is prima, maar Spotify af en toe wel, maar meestal niet? 
ps. Net een nieuwe router van kpn geinstalleerd (ZTE H369A).

is het nodig om een poort open te zetten?

Reputatie 5
Badge +3

Hi Ronald. Ik zie vooral grote timeouts staan, dus het duurde te lang om Spotify te vinden op het internet. 

Ik raad aan om in te loggen in je router en de DNS aan te passen naar 8.8.8.8 en als er een tweede veld is kun je hier 8.8.4.4 invullen. Dit is de DNS-server van Google en werkt uitermate goed. Zet hierna al je Sonos-producten uit en aan evenals de router zelf.

 

 

Help!! Onze muziek in onze zaak valt verschillende keren op een avond uit. Sonos geeft dan de melding dat de verbinding met spotify verbroken werd. Geen idee waarom, gezien ons internet gewoon werkt. Wie kan mij hierbij helpen?

We hebben een sonos connect….

Hartelijk dank.

Heb sinds enige tijd continue hetzelfde probleem, diagnose nummer 820280863

Hier ook hetzelfde. 

Verbinding Spotify verloren bij elk nummer. 

 

Badge

Vreselijk irritant. Ik kan geen enkel nummer meer afspelen op onze Symfonisk met Sonos App en ook niet met de Spotify app.

 

Diagnose nummer 2033215911

Ook ik ervaar steeds hetzelfde probleem. Het is op het moment zo erg dat ik spotify eigenlijk niet meer kan gebruiken.

diagnosenummer: 736747617

 

 

Reputatie 5
Badge +3

We kunnen je niet helpen met het uitlezen van een diagnose op onze community. Hiervoor verzoek ik je om telefonisch of via chat contact met ons op te nemen. Onze openingstijden en telefoonnummer staan hier: https://www.sonos.com/nl-nl/support

Reageer