Vraag

Tunify for business

  • 22 May 2020
  • 2 reacties
  • 262 Bekeken

Tunify for business geeft regelmatig onderbrekingen.

We hebben twee kantoren waarbij we Sonos hebben als multiroom muziek systeem op kantoor. We gebruiken op beide locaties Tunify als muziek service. Elk kantoor heeft een eigen abonnement.
Beide kantoren ervaren regelmatig (tussen de 10-20 x per dag) onderbrekingen in de muziek, het huidige nummer speelt wel uit, maar als deze afgelopen is, stopt het afspelen helemaal en moet je handmatig weer Tunify starten.

Dat ziet er vanuit het foutenlog dan zo uit:
 

Vrijdag, 22 Mei 2020 - 10:35 Amsterdam, Berlijn, Bern, Rome
Kan 'Reflektor' niet afspelen. Verbinding met Tunify for Business verbroken.

Vrijdag, 22 Mei 2020 - 10:35 Amsterdam, Berlijn, Bern, Rome
Kan 'Thank You' niet afspelen. Verbinding met Tunify for Business verbroken.

Vrijdag, 22 Mei 2020 - 10:35 Amsterdam, Berlijn, Bern, Rome
Kan 'I Can't Leave You Alone' niet afspelen. Verbinding met Tunify for Business verbroken.

Vrijdag, 22 Mei 2020 - 10:35 Amsterdam, Berlijn, Bern, Rome
Kan 'I Want Your Love' niet afspelen. Verbinding met Tunify for Business verbroken.


Omdat we zakelijk werken met Sonos en Tunify is het vervelend dat we de service telkens opnieuw moeten opstarten.

Ik heb de muziekservice al eens verwijderd en opnieuw toegevoegd en opgestart. Dit leek de oplossing, even, maar toen kwamen de problemen weer terug.
De actuele service status op Sonos is ook goed voor Tunify, deze heb ik gecontroleerd op:”https://status.sonos.com/

Weten jullie wat hieraan te doen is?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hey Erwin,

Hier willen we je natuurlijk graag bij helpen, alleen zeker voor bedrijven zou ik je willen vragen om hierover even telefonisch contact op te nemen met onze support center.

Als je een Sonos for business abonnement heb, zou ik je aanraden om telefonisch contact op te nemen met onze technische support.

Beste Mark,

 

bedankt voor je reactie. Ik had vorige week al eerder telefonisch contact met support, die gaven me aan het Tunify account te verwijderen en er weer terug in te zetten. Dit heeft helaas niet geleid tot een oplossing. Nog steeds onderbreekt Tunify (op beide kantoor locaties) ongeveer 15 -20x per dag.

wij hebben geen Sonos for business account. Ik zal daarom nogmaals telefonisch contact opnemen met support.

ik hoopte eigenlijk dat iemand in de community een goede tip heeft.